Karoseria
: DOŻO MIEJSCA W ŚRODKU DOBŻE TRZYMA SIĘ DROGI
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
DUŻA DZIURA -POMIMO ŻE TO NIE DISEL- NA DRUGIM BIEGU ZWŁASZCZA PRZY POWOLNYM WCHODZENIU W ZAKRĘTY. SILNIK WYRAŹNIE LUBI WYSOKIE OBROTY CO IDZIE W PARZEZE ZWIĘKSZONYM SPALANIEM
4,0
Skrzynia biegów
CZASAMI ZGRZYTY PRZY WRZUCANIU WSTECZNEGO BIEGU POTRZEBA GO WTEDY PODWÓJNIE WYSPRZĘGLIĆ
4,0
Układ jezdny
JAK NA TAKIE AUTKO DOŚĆ DOBRZE TRZYMA SIĘ DROGI
Komfort
5,0
Widoczność
DOBRE DUŻE LUSTERKA DUŻE SZYBY NIC WIĘCEJ NIE TZREBA
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
PRZY PRĘDKOŚCI PONAD 110 KM/H DUŻY CHAŁAS
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
TU WSZYSTKICH ROZCZARUJE ALE TEN SAMOCHÓ SPALAŁ W MIEŚCIE 7,8-8 L BENZYNKI CO JAK NA TAK MAŁE AUTKO JEST WYNIKIEM WRĘCZ TRAGICZNYM
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
A TU ZNOWU OBALAM MIT TOYOTY JA MIAŁEM PROBLEMY Z BEZPIECZNIKAMI POPROSTU SIĘ PRZEPALAŁY NIE WIEM MOŻE WINA ELEKTRYKI. DO TEGO DOCHODZI PSUJĄCE SIĘ OTWERANIE POKRYWY SILNIKA , U KUMPELI TEŻ SIĘ TO POPSUŁO WIĘC MOŻNA JUŻ WYSNUĆ WNIOSEK ŻE TO PRZYPADŁOŚC MARKI. W OBYDWU MODELACH ODPADAŁA A RACZEJ ODKLEJAŁA SIĘ OSŁONKA LEWARKA ZMIANY BIEGÓW.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
TU AKURAT WSZYSTKO OKI NIC SIĘ NIE PSUJE MIMO ŻE SAMOCHÓD MOCNO TRAKTOWANY
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 i 16V 68KM 50kW
[l/100km]