Fantastyczne auto rodzinne. Pomysłowe, pakowne, dobre i do miasta i na trasę. Nie dla wielbicieli siedzenia na podłodze i 5-metrowych limuzyn. Jak to piszą w polskich i zagranicznych testach - niedościgniony wzór w swojej klasie. Kto nie jeździł się na nim nie pozna.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonałe przyspieszenie i elastyczność. Osiągi: 12,7 sekundy do setki z silnika 1.3 przy masie 1100 kg to rewelacyjny wynik.
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna
4,0
Układ jezdny
Przód rewelacja. Z tyłu głośniejsze, ale skoro auto ma sobie radzić z ciężarami to trzeba było postawić na wytrzymałość.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w autobusie. Słupki cienkie więc mocno nie przeszkadzają przy lewoskręcie.
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Prawidłowo
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto jest 22 cm dłuższe od zwykłego Yarisa a przy maksymalnie odsuniętym przednim siedzeniu pasażer z tyłu nie dotknie do przedniego fotela kolanami!
4,0
Wyciszenie
Mógłby być ciut cichszy przy większych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przesiadłem się z mniejszego auta więc teraz spalam więcej, ale jak porównam z innymi w tej klasie to nie mam powodów do narzekania.
Przeglądy kończą się tylko na wymianie płynów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Używane trzymają cenę - wada przy zakupie a zaleta przy sprzedaży.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W końcu to Toyota robiona w Japonii, a nie we Francji.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 86KM 63kW
[l/100km]