Przeniesienie napędu
: Jeżdżąc hybrydą widzisz jak cały układ napędowy- czyli kombinacja silników spalinowego, elektrycznego skrzyni CVT no i zestawu baterii wzajemnie się uzupełniają. Tego czego się obawiałem na początku to trwałość i płynność przeniesienia całego napędu w czasie trwania różnych cykli: czyli doładowywania baterii, jazdy na samym elektryku i mocniejszego przyspieszania kiedy obydwa silniki z wyczuwalną mocą dają z siebie płynny harmonijny napęd. Nigdy żadnych szarpnięć przy zmianie cyklu napędu lub czegokolwiek niepokojącego. Po przejechaniu już ponad 90 tyś.km widzę że moje obawy były bezpodstawne bo cały zespół napędowy nadal zachowuje się jak wtedy gdy wyjechałem z salonu 3 lata temu. Co ważne: po tak dużym przebiegu auto przy prędkości 140km/h na autostradzie nadal prowadzi się równie pewnie kiedy był zupełnie nowy -żadnego drgania kierownicy, ściągania na którąkolwiek ze stron. Oczywiście nie jest to pojazd przeznaczony do tak szybkiej jazdy jednak taki test mówi już coś o trwałości całego układu kierowniczego i całego zawieszenia.