Nie ma ideałów, ale ponieważ nie wiem do czego miałbym się przyczepić daję maksymalną ocenę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczająco:
- dynamiczny
- oszczędny
- bezawaryjny
, żeby wywoływać uśmiech przy eksploatacji
5,0
Skrzynia biegów
w porównaniu do zwykłego automatu CVT jest bezkonkurencyjna
5,0
Układ jezdny
Jak na takie małe autko, prędkość, którą przyjemnie się jedzie wynosząca 150km/h więcej niż zadowalająca.
Jest to efekt nisko położonej masy akumulatorów - świetnie trzyma się drogi i świetnie prowadzi.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo przyzwoita. Zwłaszcza, jeśli do dyspozycji na wyposażeniu jest kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, czytelne i wygodne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez większych zastrzeżeń, choć miałem wcześniej Mercedesa i muszę przyznać, że szybciej się nagrzewał.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Uwzględniając miejskie przeznaczenie samochodu - bez zastrzeżeń
4,0
Wyciszenie
Całkiem przyzwoicie, silnik ze skrzynią CVT daje śmieszny objaw buczenia przy przyspieszaniu. Ale jeśli ma się przynajmniej blade pojęcie dlaczego (praca ciągła w zakresie optymalnego momentu obrotowego) - jest to zrozumiałe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na nowy samochód - pomijając cenę zakupu - fantastycznie. Spalanie o 33% mniejsze niż poprzedni mniejszy samochodzik z mniejszym silnikiem
4,0
Stosunek jakość/cena
Koszt zakupu jest dosyć wysoki - ale ja preferowałem wydać więcej, by potem wydawać mniej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedyna usterka to dokupione i zamontowane w ASO jakieś chińskie czujniki parkowania, które po kilku wizytach w ASO za dopłatą zamienione na oryginalne Toyota.
Więc w sensie Toyoty - 0 usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
0 (zero)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika Hybrid 100KM 74kW
[l/100km]