Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris Hybrid

D, 9 lat temu
Silnik Hybrid 100KM 74kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris Hybrid Hybrid 100KM 74kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,69
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : super
5,0
Całokształt
To nasza pierwsza hybryda i pewnie nie ostatnia(auta uzywa zona z niegasnacym usmiechem na twarzy gdy wsiada do samochodu).Silnik elektryczny doskonale wspolpracuje ze spalinowym dajac temu autku sporego "kopa".Przyzwoity moment obrotowy dostepny juz od startu.Samochod godny polecenia choc w Polsce do tego typu nowinek podchodzimy sceptycznie-calkowicie niepotrzebnie
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamika od 0 do 100 moze zawstydzic wiele aut o zacieciu sportowym(oczywiscie przy mocno wcisnietym pedale gazu,czyli moc na kola z obydwu silnikow)
5,0
Skrzynia biegów
Bezstopniowy automat-dla mnie to rozwiazanie jest genialne.Plynne przelozenie mocy na kola bez najmniejszych szarpniec.Minusem moze byc glosnosc silnika przy dynamicznym przyspieszaniu,ale po osiagnieciu zadanej predkosci obroty stabilizuja sie i znow bloga cisza
5,0
Układ jezdny
Nisko umieszczone akumulatory skutecznie obnizyly srodek ciezkosci wiec mozemy duzo wiecej niz w klasycznym Yarisie.100 km/h w ciasnym zakrecie?-jak najbardziej
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie slupki psuja nieco ocene tego autka ale za to kamera cofania rekompensuje to zdecydowanie
3,0
Ergonomia
Super,wszystko tam gdzie ma byc,ale...sterowanie komputerem przy liczniku a nie przy kierownicy to jakas pomylka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie do konca to jeszcze sprawdzilem,ale raczej ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jesli ktos nie jest koszykarzem to bedzie zaskoczony jak duzo miejsca oferuje Yaris.Z przodu super a i z tylu zadziwiajaco przestronnie(pamietajac ze to auto miejskie)
5,0
Wyciszenie
Absolutna cisza,troszke szumu z zewnatrz i w czasie dynamicznego przyspieszania.Przy delikatnym obchodzeniu sie z gazem jest super 40,80,100km/h bez znaczenia-jest cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tym samochodem trzeba nauczyc sie jezdzic ekonomicznie.Warto uzyc przelozenia "B"gdy jedziemy z gorki,wtedy doladujemy akumulatory i na prostej znowu mamy 2 km jazdy za darmo.Czasem trzeba mocniej acz delikatnie rozpedzic samochod tyko po to by gaz "odpuscic"i dac szanse podladowac aku...potem znowu jazda za darmoche...
5,0
Stosunek jakość/cena
Technologia hybrydowa przestala byc droga a jakosc wykonania Yarisa bardzo mi odpowiada.W rubryce spalanie tworcy tej strony nie przewidzieli ze srednie minimalne spalanie moze byc mniejsze niz minimalne spalanie w trasie(wyswietla sie komunikat ze wartosci jakie wpisuje sa bledne)W miescie przy oszczednej jezdzie 3,8 a w trasie przy oszczednej jezdzie 5.W trasie przy predkosci 90,100 km/h silnik elektryczny sie nie wlacza wiec i spalanie musi byc wieksze.Tak wiec wartosc w rubryce "minimalne spalanie w trasie"wprowadzilem nieprawdziwa wartosc
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika Hybrid 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
3,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris Hybrid Hybrid 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,00 zł
5,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris Hybrid