To najlepsza strona tego auta. Silnik cicho pracuje, trochę mało mocy w mieście, na autostradzie rewelacja.
4,0
Skrzynia biegów
Za krótka jedynka ale to diesel
3,0
Układ jezdny
Przeciętny to najlepsza ocena. W poprzedniku było lepiej. Słychać każdą nierówność i dziurę w jezdni. Słabe wyciszenie ukł. jezdnego. Bardzo słaby skręt.
Komfort
4,0
Widoczność
Brak czujników cofania doskwiera.
4,0
Ergonomia
Powiedzmy, że jest ok. Trzeba się przyzwyczaić do obsługi klimatronika, przełączników itd.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy moim wzroscie 170 bez problemów.
4,0
Wyciszenie
Gdyby nie te stuki z zawieszenia to byłaby 5
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spodziewałem się lepszych wyników. Wczesniejszy model corolla verso paliła średnio o 1 l ON mniej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Zaaaaaaaaa drogi. Duża utrata wartości po 3 latach. Już na szczęście sprzedałem.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No właśnie. Toyota ma troche do popracowania. Lewarek zmiany biegów wymiana, łuszczenie się, schodzi niby nikiel. Plastiki trzeszczą na nierównościach, miękki lakier. Po przejechaniu 20 000 pokrywa bagażnika do malowania, odpryski od zwykłej jazdy ( w serwisie udają, że nic się nie stało)
Urwały się podczas zwykłej eksploatacji przez dzieci, rozkładane \"stoliczki\" na tylnych siedzeniach.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory:
- trzy razy zgłaszane usterki wyswietlacza radia w końcu wymiana całego radia i panelu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 126KM 93kW
[l/100km]