Fajnie, choć silnik nierozgrzany czasem denerwuje nierytmicznym odgłosem pracy. Elastycznośc - znacznie lepiej.
4,0
Skrzynia biegów
6-biegowa ,a więc pewien kłopot (przynajmniej na początku) z wybraniem przełożeń, np. z 6 na 3
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Trzeba się przyzwyczaić do przodu, natomiast do tyłu chyba zawsze będzie trochę gorzej - szerokie słupki.
4,0
Ergonomia
Wyższa jeżeli chodzi o wnętrze, natomiast bagażnik - dyskusyjna. Albo podłoga na jednym poziomie, ale mniejszy bagażnik, albo większy, ale podłoga ze \"schodkiem\". Płyta bagażnika niżej krawędzi załadowczej - zawsze to lepiej jak jest na równo.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeszcze nie rozgryzłem dobrze, ale trochę mnie denerwuje parowanie szyb przy wyłączonej klimatyzacji. Wychodzi na to, że musi być na okrągło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj bez zadnych zastrzeżeń. Miejsca dużo, siedzi się wygodnie, nawet przy moim, ponadprzeciętnym wzroście.
4,0
Wyciszenie
O dziwo - mam wrażenie, że lepiej wyciszony jest diesel 2.2 Verso!!! Przez to odczucie obniżam więc na czwórkę, no i przy prędkościach znaczących (ponad 130), to cicho już nie jest)))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa fajne (średnia 6.9), ale staram się słuchać \"optimal drive\". Ceny przeglądów i napraw - tutaj nigdy tanio nie będzie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Toyota zawsze stawia wysoką poprzeczkę sknerom takim jak ja. Jest droga, ale warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie na kredyt, bo tylko 5 tys z haczykiem, ale odpukać na razie zero. Ten kredyt też przez wzgląd na poprzednią Toyotę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, podobnie jak w poprzednio używanej Yarisce.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Valvematic 147KM 108kW
[l/100km]