W porównaniu z Corollą IX auto dużo lepsze: wygodne siedzenia, lepsze wyciszenie, duży i funkcjonalny bagażnik, a przy tym spalanie porównywalne przy moim stylu jazdy. Przydałby się tylko silnik z wyższym momentem obrotowym.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje bez zarzutu, nie bierze oleju, ale lubi wyższe obroty. Do życia budzi się na dobre powyżej 2500-3000 obr/min i wtedy czuć jego moc, poniżej tej granicy jest dość ospały. Dzięki szóstemu biegowi spalanie na autostradzie do zaakceptowania.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie OK, choć czasem ciężko wrzucić wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie dość sprężyste - dobrze tłumi nierówności. Jak na toyotę przystało, mało awaryjne.
Komfort
4,0
Widoczność
Najgorzej z widocznością do tyłu, ale czujniki cofania załatwiają sprawę.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porównaniu z corollką - rewelacja! Duża miejsca nad głową i na nogi dla pasażerów; możliwość oddzielnego przesuwania każdego z trzech foteli z tyłu; duży bagażnik z podwójną podłogą
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Valvematic 132KM 97kW
[l/100km]