silnik 1.6 132 dla bardzo spokojnych kierowców, dobrze , że ma 6 biegową skrzynie, za głośny ( da się z tym żyć) ale powinno być ciszej, dynamika pow. 3 tys. na zadowalającym poziomie, zmienne fazy rozrządu są trochę wkurzające, silnik pracuje lepiej pod obciążeniem, spalanie: trasa najniższy osiągnięty do tej pory wynik Warszawa- Płock 6.5 l, 2 osoby, 90-100 km/h, miasto korki Warszawskie 8.9 l. Ale na codzień udaje mi się często schodzić poniżej 8 l, 7,5-7,7.
4,0
Skrzynia biegów
spoko, dupy nie urywa jak w hondzie ale źle też nie jest.Skrzynia na 4 z małym plusem
4,0
Układ jezdny
100 % tatowóz, nie jest demonem szybkich zakrętów, swoją rolę spełnia dobrze, od nowości wydawało mi się że mam za duże ciśnienie w kołach ale sprawdziłem i jest ok, teraz po 4 tys. troszkę lepiej, musiało się zawieszenie rozruszać...
Komfort
4,0
Widoczność
no może być, tak na 4 + do przodu widać
4,0
Ergonomia
w miarę normalnie, jak w każdym samochodzie, tylko zegary na środku mnie trochę wkurzają wizualnie ale da się z tym żyć...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca, trochę za mały bagażnik, ale ma schowki dwa pod podłogą: jeden na bagaż drugi na koło...
3,0
Wyciszenie
da się ciszej i konkurencja to pokazuję na każdym kroku, nieprzyjemnie trochę w samochodzie co prawda tylko za 72 900. Zaakceptowałem, przyzwyczaiłem się, powiedziałem sobie: tak musi być.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pisałem o tym przy silniku..
min. 6.5m trasa (2 os.)
miasto około 8,5 l 2 os.
średnio komp najczęściej pokazuje wartość 7,5 - 7,7
Myślę, że jak na tą wagę to niezły wynik, można zakładać, że diesel potrafi mniej spalić ale to jest benzyna...
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie popsuło przez 4 tyś. km :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Valvematic 132KM 97kW
[l/100km]