Silnik
: Naprawdę cichy i elastyczny. Choć parę koni więcej dodałyby mu nieco animuszu przy starcie
4,0
Całokształt
Auto dla osoby stonowanej potrzebującej wygodnego, nierzucającego się w oczy samochodu
Wrażenia
4,0
Silnik
elastyczny, bardzo przyjemny w trasie, do 2500 tyś obr cichy.
4,0
Skrzynia biegów
Wymaga chwilowego przyzwyczajenia zwłaszcza wrzucanie 6-tego biegu, nieco chaczy jedynka.
5,0
Układ jezdny
jak na gabaryty i cel do jakiego auto zostało stworzone - bez uwag. Zarówno przy dynamicznej jak i spokojnej jeździe radzi sobie z wszelkimi nierównościami. Nie hałasuje.
Komfort
5,0
Widoczność
z wyjątkiem słupków przednich które nieco utrudniają obserwację.
4,0
Ergonomia
Przydałoby sie lepsze wyprofilowanie foteli w odcinku lędźwiowym. (brak regulacji tego odcinka nawet w wersji Prestige)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Typowe dla diesla - wolne nagrzewanie zimą. Klimatyzacja bez uwag.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy pięciu osobach - pełna wygoda. Trzeci rząd siedzeń to tylko miejsca awaryjne dla dzieci.
4,0
Wyciszenie
przy prędkościach autostradowych szum powietrza przewyższa odgłos silnika. Gdyby nie to byłoby doskonale.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy normalnym użytkowaniu spalanie 6.0 trasa i 7-7,5 miasto. Uważam do zaakceptowania.
4,0
Stosunek jakość/cena
Jedyne uwagi do jakości użytych plastków na desce rozdzielczej. Są dobrze spasowane lecz wyglądem odpowiadają autom jedną a może i dwie klasy niżej plasowanym.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niemiłe zaskoczenie na początku użytkowania. 2x wymiana napinacza paska osprzętu po 3 i po 6 tyś kilometrów (charakterystyczne cykanie po gwałtownym dodaniu gazu w przedziałe 1500-2 tyś obr) Wymieniono na gwaracji Za drugim razem użyto jakiś wzmocniony element i problem ustąpił.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak - ale to mały przebieg. dopiero 22 tyś
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 124KM 91kW
[l/100km]