Verso w wersji Prestige, z dodatkami typu skrzynia automat, parktronik, navi, 17" felgi, skóry, bi-kesnony, grzane stołki;
sporo dodatków bezpieczeństwa w standardzie,
ogólnie spoko; z minusów mało wygodny fotel kierowcy na dłuższej trasie, spalanie na poziome-akceptowalne,
jestem zadowolonym użytkownikiem - oczywiście można żądać więcej, przy Toyocie wystarcza, to samochód rodzinny - i o to chodzi!
Wrażenia
5,0
Silnik
dość żwawy, na automacie lepiej przybiera w porównaniu do testowanej Verso w manualu;
manetki w kierownicy
147 koni
przycisk 'sport'
wystarczy na odrobinę zabawy
5,0
Skrzynia biegów
w mojej wersji automat, warto było dołożyć ok 5tyś. pln
świetny wybór, i te manetki
4,0
Układ jezdny
bywa, że na mokrej nawierzchni trochę się obawiam, 100 na budziku niewielki zakręt i podsterowność wychodzi na jaw
Komfort
4,0
Widoczność
może niekoniecznie, ale jednak trochę przeszkadza słupek drzwiowy(od kierowcy) a przednia szyba,
miałem dwie sytuacje podbramkowe - nie zauważyłem pieszego z lewej strony na pasach, wyglądało groźnie
5,0
Ergonomia
z przyjemnością stwierdzam, że stanowisko 'robocze' kierowcy jest ergonomiczne,
dobrze spasowane przyciski w kierownicy, manetki do zmiany biegów (automat), pozostałe mniej i rzadziej używane przyciski
dobrze widoczne i oznakowane(podświetlone)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w moim rozumieniu to najsłabszy punkt tego samochodu, ani wentylacja ani ogrzewanie nie jest dobrze zrobione,
długi okres oczekiwania w poranku na przymrożoną dużą przednią szybę(jak ktoś nie posiada garażu), często zaparowana
przednia szyba mocno przeszkadza, przez co jeżdżę na ciągle zamkniętym obiegu(smród z domowych kominów) z włączoną klimatyzacją - spalanie większe, ale za to płuca wolne od zanieczyszczeń, choć i tak co nieco wedrze się do kabiny
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to najmocniejsza strona Verso, duża przednia szyba, dość wysoko postawiona buda, spore lusterka, drugi rząd siedzeń, bagażnik na wózek, rowerek, sporo zakupów, i jeszcze by coś weszło.
świetna robota!
5,0
Wyciszenie
To mój pierwszy pojazd pod marką-Toyota, przyznam, że jest cichutko, poza tym benzynka to kolejny punkt na plus dla wyciszenia auta. Kiedy silnik na wysokich obrotach to jedynie wtedy można się przerazić, bo nagle słychać coś z zewnątrz czego mało kiedy
doświadczamy w tym samochodzie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy 7,5 tyś km niewiele mogę powiedzieć, oprócz paliwa i płynu do spryskiwaczy jeszcze w nic innego nie zainwestowałem w ten samochód. Oby tak dalej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 116 tyś pln można żądać więcej. Myślałem o Hyundai Tucson automat diesel z 2017r. jednak brak tam tak dużej przestrzeni w drugim rzędzie siedzeń. Mam trójkę maluchów z tyłu i to rodzina jest najważniejsza, a nie grat za ponad 100 tyś. pln
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mało przejechałem, aby cokolwiek dodać w tym segmencie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Valvematic 147KM 108kW
[l/100km]