Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Urban Cruiser

smiechoo, 3 lata temu
Silnik 1.33 Dual VVT-i 100KM 74kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 117 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Urban Cruiser 1.33 Dual VVT-i 100KM 74kW 2011-2012 - Oceń swoje auto
2,50
41% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Toyote kupilem z mysla ze bedzie to maly zwinny samochodzik,do jazdy po miescie.Niestety zawiodlem sie kompletnie. Samochod ma bardzo duzy promien skretu,parkowanie nim to czysty stres,z kolei silnik 1.33 nie lubi niskich obrotow i w jezdzie miejskiej osadza sie nagar,co objawia sie falowaniem niskich obrotow.Do czego wiec mialo sluzyc to auto?Do jazdy terenowej sie nie nadaje,do miejskie jeszcze bardziej.Auto drogie,czesci drogie jak do bentleya.Jedynym plusem jest w nim spalanie bezyny,aczkolwiek odbiega ono od tego co sugeruje toyota.Auto jest tandetne,plastiki twarde,siedzenia maja za krotkie siedziska.Jestem raczej kurduplem i po przesunieciu siedzenia max do tylu oraz podniesieniu go,mam za malo miejsca na nogi!Skrzynia biegow malo precyzyjna,jedynka jest krotka sluzy jedynie do ruszania.Sprezyny resory trzeszcza jak w starym zuku.podwozie zre ruda,fabrycznie maluja je chyba farbami plakatowymi.Jakis debil inzynier umiescil guzik komputera gdzies z przodu na kokpicie,by go nacisnac trzeba wlozyc reke przez kierownice.CD szlag trafil po miesiacu,elektryczna szyba kierowcy zamyka sie,lub nie zamyka,lub jezdzi sobie w dol i gore!Centalny tez ma swoje dni kiedy nie funkcjonuje. Silnik 100 konny starcza na poruszanie sie w terenie plaskim,w gory zdecydowanie za slaby. 17 tysiecy € za wyzszego yarisa to skandal.Krotko i na temat ch#jnia z plesnia.
Wrażenia
3,0
Silnik
Za slaby,mulowaty,dostaje zycia od 4 tysiecy obrotow. Po wlaczeniu klimatyzacji traci znacznie moc,oraz spala okolo 1 litra paliwa extra.
2,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodza nieprecyzyjnie.
2,0
Układ jezdny
Duzy promien skretu.Auto jest dosc twarde.
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest slabo,to klasa B.
4,0
Wyciszenie
Nie jest zle,wygluszylem drzwi,dach jest goly slychac deszcz.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Puki co sie nie psuje.Wymiana oleju niskopopolowego jedyne 120€.
1,0
Stosunek jakość/cena
Ceny czesci kosmiczne.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.33 Dual VVT-i 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Toyota Urban Cruiser – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Toyota Urban Cruiser