2004 Toyota Tundra SR5 Duble Cab z off road pakietem Samochód mam od nowości i to już prawie 10 lat
W silniku wymieniłem tylko świece. (oczywiście poza olejem i filtrami). Od 10 miesięcy mam instalacje LPG BRC z automatyczną lubrifikacją i zbiornikiem w miejsce koła zapasowego.(6600pln)
5,0
Skrzynia biegów
Bez problemów na orginalnym oleju, automat nie potrzebuje wymiany przez 160000km jeżeli nie jest za często używany do ciągnięcia przyczep i pracy \"off road\"
5,0
Układ jezdny
Koła 265/65/16. W zawieszeniu wymieniłem tylko łączniki stabilizatora przedniego. Poprostu przerdzewiały i \"strzeliły\". Jazda po mocno zasolonych drogach w USA przez 7lat nie pozostała bez skutków ubocznych.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Samochód waży ok 2,5 tony. Można załadować do niego 1 tonę ładunku i ciągnąć przyczepę 3 tonową.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń w samochodzie jest największa jaką oferują samochody SUV dla 5 dorosłych osób.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na bęzynie przy jeździe do 100km/h na trasie zszedłem do 12,5 l/100km. Średnio trasa to 16l/100km.Ciądnąc przyczepę o wadze ok 3 tony spaliłem na odcinku 300km średnio 20l/100km jadąc ponad 110km (nie na autostradzie).
Na LPG średnio na trasie to 17l/100km (autostrada 130km/h-150km/h)Mieszane 50% miasto 50% trasa to ok 18l/100km.Jazda w zimie na narty po nieodmiecionych i czesto nieprzetartych drogach (3 i 4 bieg) to ok 20l/100km.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Łącznik stabilizatora przód. (200pln)
Wymieniłem klocki z przodu tylko raz te same tarcze jak sprawdzałen to jeszcze 20tyś km zanim będe wymieniał.
Wymiana oleju w tylnym moście jeden raz.
Olej w reduktorze i moście przednim był tak czysty jak w butelce, nie wymieniałem.
Wymiana świec raz.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez awaryjnie
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.7 V8 245KM 180kW
[l/100km]