Fajne sportowe auto, bezapelacyjnie ciekawsze niż starsza generacja. Znakomite do wszelkich modyfikacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Całkiem dobrze jak na nieprzerabianego japończyka - 320hp przy 3l pojemności to całkiem konkretna wartość.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi lekko i precyzyjnie, nie ma problemów, pod warunkiem, że to nie automat...
3,0
Układ jezdny
Napęd na tył daje o sobie znać. Śliska nawierzchnia może być kłopotliwa. Ogólnie - dużo gorzej niż w 3000GT VR4, czy Skyline´e GT-R.
Komfort
4,0
Widoczność
Nawet dobrze, ale jak to bywa w sportowcach, cofanie jest nieco utrudnione za sprawą nisko osadzonej szyby tylnej, małych lusterek i dużego spojlera na klapie bagażnika.
3,0
Ergonomia
Z przodu OK, z tyłu do wyboru - karły, albo dzieci.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest nawiew i jest klimatyzacja
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
vide ergonomia
4,0
Wyciszenie
Ogólnie całkiem dobrze, ale opuszczenie szyb/ dach targa przy dużej szybkości daje o sobie znać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Swoje samochód pali, w końcu to 3l silnik z 2 turbosprężarkami. Części są piekielnie drogie, a do tego trudne do trafienia.
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochód jest drogi, a do tego koszty utrzymania nie należą do najniższych. Ogólnie jednak warto, bo nie każdy może czymś takim się poruszać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Klimatyzacja czasem szwankuje, ale to akurat jest łatwe w naprawie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik pada po około 500000km, podobnie jak skrzynia biegów i zawieszenie. Oczywiście te wartości należy odpowiednio zmniejszyć, gdy próbuje się auto zarzynać w zimie, nie umie się efektywnie jeździć, a do tego użytkuje się je w polskich warunkach
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 24V Turbo 280KM 206kW
[l/100km]