Najlepszy punkt Supry. 330 km z 3l, genialna podatność na tuning (widziałem w necie egzemplarz, który miał 1400km), doskonałe osiągi(mierzyłem przyspieszenie i wynosi ono 4,7s do setki) i wysoka prędkość maksymalna na autostradzie w Niemczech osiągnąłem 260 km/h, dalej elektronika nie pozwoliła.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi rewelacyjnie, bardzo precyzyjnie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze zestrojone zawieszenie, tylny napęd- trudno lepiej od Supry dawać radość z jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bardzo dobra, Dużo przestrzeni szklanych i nisko osadzone są okna.
4,0
Ergonomia
Ergonomia dobra chociaż mogłoby być lepiej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja bardzo dobra, ogrzewanie też, a klimatyzacja to klasa sama w sobie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo przestrzeni. Dla mnie i pasażera z przodu jest wygodnie
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie rewelacyjne. Moge spokojnie słuchać radia przy ostrej jeździe lub rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj wypada nieźle, choć to jej najsłabszy punkt. Jak na auto o tej mocy przyzwoite spalanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Znakomity stosunek jakości do ceny. Daje emocje takie jak w Porshe co najmniej i dużo mniej kosztuje
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nigdy nie miałem awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Znakomicie nigdy nie miałem usterki.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 i 24V T-turbo 330KM 243kW
[l/100km]