Inne
: Jazda bokami. Palenie gumy pod światłami (przy szerokości opon 265). Możliwość wykonania tuningu mechanicznego i optycznego u nas w kraju.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: w upalne dni bardzo się grzeje
Karoseria
: przy zdjentym dachu zbyt mało sztywne nadwozie
Inne
: trudno to nazwać usterką, ale niewygodne fotele przednie
5,0
Całokształt
Samochód wyprodukowany w Japonii, mający 17 lat posiada dosłownie kilka ognisk korozji, a perforacje (w 2 miejscach) powstały z podów niewłaściwej eksploatacji np.: piasek pod kołem zapasowym, czy kamyki i luźno leżące klucze w bocznym schowku w bagażniku. Mechanika działa w zależności jak się o nią dba-ja dbam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest już filtr stożkowy oraz przelotowy wydech bez katalizatora i może być, lecz jeszcze trochę podniosę moc - conajmniej do 300 KM i będzie ok jak na jazdę po ulicach.
Minusem jest przegrzewanie się silnika w upalne dni- niewypał ze sprzęgłem wiskotycznym na wentylatorze.
4,0
Skrzynia biegów
Mimo, że automat wszystko ok.
4,0
Układ jezdny
ok
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
Jak na lata produkcji to super, jak na dzisiejsze lata ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca jest wystarczająco, tylko fotele niewygodne, tył mało miejsca, ale to nie limuzyna.
3,0
Wyciszenie
Trudno powiedzieć, żeby było cicho przy przelotowym wydechu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cóż trudno liczyć litry w takim aucie.
Przy spokojnej jeździe w mieście udało mi się uzyskać wynik 13,5 l/100km, a jeżdżąc bardziej dynamicznie-to spali tyle ile będzie chciał (oczywiście V-power racing).
5,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze można mieć samochód wyróżniający się na ulicy, z dobrymi osiągami, otwartym dachem, przy odpowiednich finansach i pracy rąk własnych oraz mechanika będzie bezawaryjny. Ponadto przy odrobinie wyobraźni można poprawić i tak już dobry wygląd zewnętrzny, tak żeby naprawdę cieszył oko.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest to auto 17-sto letnie i niewymagajmy bezawaryjności, ale jak je doprowadzę do stanu zadowalającego mnie to będzie ok.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ok
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 Turbo 238KM 175kW
[l/100km]