znakomity samochód dla kogoś, dla kogo przyjemność z jazdy, bezpieczeństwo, komfort i fakt posiadania jednego z piękniejszych samochodów jakie udało się narysować stylistom w dziejach samochodu (mówimy o MKIII 86-92) są cenniejsze niż niskie koszty utrzumania.
Wrażenia
5,0
Silnik
ciągnie od samego dołu do końca - można jeździć na II i V biegu :)
5,0
Skrzynia biegów
krótkie skoki lewarka i znakomita precyzja przy bardzo chybkich zmianach biegów
5,0
Układ jezdny
zawieszenie podobne do porsche 928 - dla supry na wyrost - wybacza błędy młodości
Komfort
5,0
Widoczność
idealna w każą stronę - nic nigdy niczego nie zasłania
5,0
Ergonomia
wszystko jest na swoim miejscu, doskonałe fotele, doskonała pozycja za kierownicą
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nic dodać nic ująć
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer lepiej miec nie moze - z tyłu miejsce na dwie mlode zgrabne nastolatki
5,0
Wyciszenie
żadnego szumu opon, pracy zawiszenia, opływającego powietrza - tylko śpiew rzędowej szóstki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie rekompnsuje przyjemność z jazdy, ceny napraw jak w Toyocie - nie da sie chyba drożej
5,0
Stosunek jakość/cena
stare Supry dobrze sie trzymają, a wraz z wiekiem ich ceny stają się bardzo przystępne
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w tak starym samochodzie z takim przebiegiem niestety muszą sie pojawiać :-(
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ale jak raz sie cos naprawi to wiadomo, ze starczy to pewnie na kilkaset tysiecy km.