Witam
Już kiedyś pare lat temu,pisałem opinie.Mechanicznie ok kończy mi się katalizator nowy 5000zł(aso).Zaczyna ruda wychodzić z tyłu na nadkolu(z prawej strony) mimo że konserwowałem.Zepsuł się zegarek i przełącznik kierunkowskazów.
Następna będzie też starletka z idealnym nadwoziem.Polecam można wyrwać już za 4000zł.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rewelacja,trochę słabszy niż na początku ale nadal na 2-jce do 100km/h się bujnie.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem problem z wrzuceniem za pierwszym razem wstecznego-japończyki tak mają.
5,0
Układ jezdny
Wymieniłem wahacze z przodu końcówki drążków.
Tył oryginał.
3,0
Karoseria
Samochód ma 23 lata wychodzi ruda z tyłu na nadkolu i to tyle co roku konserwuje.Już 10 lat temu by mi zgniła jak bym nie konserwował.Tam z tyłu nie ma nadkoli plastikowych producent nie stosował-szkoda.
Komfort
5,0
Widoczność
Rewaelacjia dużo szkła ,duże lusterka.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla osób z przodu ok z tyłu dla dorosłych ciasno mam wersję 4 drzwiową
3,0
Wyciszenie
Do 100km/h ok potem głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są dostępne oprócz tłumików.Tylko oryginały a ceny katalizator ze środkowym 5000zł tylny ok 500zł Aso Toyoty
5,0
Stosunek jakość/cena
Super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zegarek i wajcha od kierunków- to są rzeczy które się zepsuły.Tłumiki wytrzymały 17 lat mam jeszcze oryginalny kat spawany 2 razy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Szok odpalam i jade.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]