nie ma wyboru silnika z automatu na stronie ale u mnie jest 1.4 86km. silnik wymaga troski madrego mechanika, bardzo dobrych materialow a w zamian jest nie do zdarcia.od 140 tys jest zgazowana i nikt mi nie wcisnie, ze to szkodzi.trzeba po prostu dbac o caloksztalt a instalacja nie moze byc z ChRL za 4 zlote.silniczek jest ponadrzecietny i lubi obroty ale do dynamicznej jazdy nie trzeba go krecic, chociaz bardzo to lubimy.
5,0
Skrzynia biegów
nic dodac nic ujac.jezdzilem roznymi i tylko japonczyk.reszta to jakby w krowim placku mieszal kijem.
4,0
Układ jezdny
slabe sprezyny na tyle - dobijaly - trzeba wymienic na o jeden zwoj wyzsze
hamulce na gorskich drogach troche nie dotrzymuja tempa wigorowi silnika
Komfort
5,0
Widoczność
szklarnia, lusterka jak patenie
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu.ciutke tylko niedogodna regulacja lusterek
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewela pod kazdym wzgledem.wentylator na maksa halasuje ale co nie wydaje halasu popedzane?
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 2 osob i 2 dzieci super.nic dodac nic ujac.bagaznik skromny dlatego sam wkalifikuje rzeczy do zabrania przed wyjazdem.jak komus malo miejsca dla pasazerow to musi wybrac segment 2 stopnie wyzej a od miejskiej torpedy nie wymagac highklass
3,0
Wyciszenie
i tu jedyny mankament ale zalozenie maty na maske od spodu ciutke poprawia ale i tak przy 120 jest juz nieprzyjemnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trzeba dbac o terminowosc a w zamian mamy bezawaryjna torpede.na materialy nie wolno zalowac.a czesci nie wiem ile kosztuja bo wymieniam tylko eksploatacyjne:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]