Silnik
: silnik jak na to mase samochodu ma duza moc , wysoka kultura pracy
5,0
Całokształt
idealny samochód dla tych którzy nie chca duzo inwestowac w kupno a potem eksploatacje samochodu , chca zawsze dojechac docelu , zapomniec o warsztatach samochodowych , wymiana np filtru oleju i oleju w silniku dziecinnie łatwa
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik pracuje bardzo cicho , bezproblemowo , lubi wysokie obroty , max predkosc jako nim osiagam 160 km/h osprzet silnika ,alternator ,rozrusznik zadnych problemów , jest to woz ktorym goraco polecam tym wszystkim ktorzy nie chca ponosic duzych kosztów eksploatacji i kupna wozu , Samochodow nigdy mnie zawiodł , daje poczucie pewnosci ze zawsze dojedzie tam gdzie chcesz
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia pracuje bezproblemowo
4,0
Układ jezdny
niskie połozenie podwozia -dobrze trzyma sie drogi
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
coz wiecej wymagac od tak małego samochodu , robie nim codziennie 70 km czasami jezdze na dalsze trasy i zmeczenia nie odczuwam
3,0
Wyciszenie
powyzej 100 km robi sie głosno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 1.5 roku robiąc ok 30 tys km wymieniłem chłodnice ,dla wlasnego spokoju koszt ok 200funtow ,przez ten okres eksploatacji oraz olej w silniku to absolutnie wszystko co w ten samochod władowałem sorry zapomniałem o jednej przepalonej zarówce notabene była to japońska oryginalna
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zadnych nie wiem jaka bylaby sytuacja z zawieszeniem na polskich drogach ale woz ten jest eksploatowany w anglii
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 i 16V 75KM 55kW
[l/100km]