Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Starlet III

kamil5500, 17 lat temu
Silnik 1.3 16V 82KM 60kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 105 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Starlet III 1.3 16V 82KM 60kW 1989-1996 - Oceń swoje auto
4,15
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę głośny powyżej 100km/h, ale za to nawet przy -20 odpala bez problemu i jest dość dynamiczny
5,0
Skrzynia biegów
niewielkie problemy ze wstecznym ale to i tak lepiej niż w wielu innych autach
4,0
Układ jezdny
mogłoby trochę mniej trząść na kostce, ale w końcu to małe auto
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu
4,0
Ergonomia
jeżdżę "na leżąco" a i tak dosięgam, brakuje podświetlenia niektórych przełączników
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
długo się nagrzewa w zimie, trochę głośny nadmuch
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu sporo, z tyłu mniej, ale nikt nie narzekał, czasem jednak przydałyby się tylne drzwi bo auto jest niskie i ciężko się wsiada/wysiada
3,0
Wyciszenie
na autostradzie pow. setki jest głośno, trzeszczy deska rozdzielcza, lata półka nad bagażnikiem. w mieście na asfalcie ok.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8l gazu na setkę, na trasie przy 90-100 km/h poniżej 7l, benzyny jeszcze mniej, troszkę drogie części
5,0
Stosunek jakość/cena
chyba trudno o lepsze auto za tę cenę, szczególnie jeśli ma służyć jako dwuosobowe do jazdy po mieście
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasem zawodzą lampki, klakson, przełączniki świateł-w sumie nic wielkiego
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trochę już wymieniłem, ale profilaktycznie bo kupiłem używane i zaniedbane. mimo to nigdy nic się nie zepsuło,

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.3 16V 82KM 60kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Starlet III