Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Sequoia II

Kamil, 4 lata temu
Silnik 5.7 i 381KM 280kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 980 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Toyota Sequoia II 5.7 i 381KM 280kW 2008-2017 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Napęd 4x4 mówi sam za siebie.
4,0
Całokształt
Duży, miły samochód, którym jeździ się bardzo przyjemnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Miły dźwięk V8 przy wyższych obrotach, czuć moc (mniej niż w samochodzie z turbiną czy kompresorem ale nie zapominajmy że to prawie 3 tonowy klocek).
5,0
Skrzynia biegów
Nieśpiesząca się przy zmianie skrzynia biegów to kwintesencja amerykańskich highway trucków to akurat albo się kocha albo nienawidzi, gdy już skrzynia zmieni bieg (na wyższy bądź zredukuje) nie czuć żadnego szarpnięcia.
5,0
Układ jezdny
Nie mam pojęcia jak w fabryce Toyoty produkują zawieszenie ale inne firmy powinny uczyć się na ich przykładzie, auto płynie a nie jedzie.
4,0
Karoseria
Wszystko pięknie i ładnie spasowane dopóki nie usłyszymy dźwięku zamykanych drzwi... taki pusty i bezduszny dźwięk.
Komfort
4,0
Widoczność
Pozycja za kierownicą jest bardzo wygodna aczkolwiek duża i długa maska dość utrudnia widoczność przy parkowaniu.
4,0
Ergonomia
Bardzo wygodny plus masa schowków i jak wiadomo w każdym amerykańskim samochodzie wszystkie niezbędne przełączniki są dosłownie na wyciągnięcie ręki i ich czytelność jest wręcz piorunująca.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą nie ma problemu z nagrzaniem samochodu ale latem z ochłodzeniem wnętrza to już inna historia, przy dużych upałach (30-35 stopni) ciężko jest zejść poniżej 5 stopni w stosunku do temperatury zewnętrznej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pomiędzy pasażerami są inne strefy czasowe... a tak na poważnie to jest ogrom miejsca, zabierając się na wakacje oprócz wszystkich bagaży jakie zostały spakowane jest jeszcze multum miejsca na zabranie ze sobą połowy domu. Nie możemy zapomnieć również o tym, że z tyłu samochodu jest fabrycznie montowany od zawsze hak holowniczy i mając potworka z ponad 5 litrowym silnikiem pod maską możemy bez żadnego problemu holować przyczepy o chyba wszystkich wymiarach... TOYOTA da radę, SERIO
5,0
Wyciszenie
No i tu państwo z Toyoty stanęli na wysokości zadania, samochód jest bardzo dobrze wyciszony jak na swoje gabaryty.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie można się oszukiwać pod względem kosztów. Części zamiennych jest bardzo mało na polskim rynku i tutaj w grę wchodzi głównie internet i zamawianie oryginałów ze stanów. Z płynami eksploatacyjnymi i filtrami nie ma problemów poza tym dość sporo części pasuje z Toyoty Tundry czy też z Tacomy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki oświetlenia wewnętrznego... polecam kupić większą ilość i to najlepiej po 4 sztuki na każdą lampkę wewnątrz. Kiedyś popełniłem błąd i wymieniłem wszystkie żaróweczki wewnątrz na ledy i to nie z jakiejś wysokiej półki, (tak wiem, mój błąd) nie wiem czy mogę to nazwać modułem komfortu ale wyskoczył check engine i samochód wszedł w jakiś tryb awaryjny... Po wymianie żarówek wszystko powróciło do normy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jeszcze nic złego się nie wydarzyło, ale to jest samochód i jak to z każdym samochodem bywa, niestety czasami się psują.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 5.7 i 381KM 280kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
16,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
29,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Sequoia II