Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV

Adam, 5 miesięcy temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 95 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
1,64
62% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Sprzedawane obecnie za 200 tys auto, którym możesz nie ruszyć (rozładowujący się akumulator), "oszczędna" hybryda że spalaniem ponad 10 l ma autostradzie, bez wyciszenia za to z grubą warstwą rdzy na podwoziu po kilku latach
Wrażenia
2,0
Silnik
Przedostawanie się benzyny do oleju, głośna praca, słaba dynamika. na grupach opisane są przypadki zatarcia silnika na oleju 0w16 przy jeździe że stała prędkością powyżej 160 km/h. Toyota zna problem ale go olewa
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia wyje co w połączeniu z głośna praca silnika i brakiem wygłuszenia powoduje, że z auta powyżej 120 km/h nie da się normalnie korzystac
2,0
Układ jezdny
Auto nurkuje przy hamowaniu, na zakrętach buja jak w dyliżansie. Bardzo szybkie zużycie elementów zawieszenia i dziwne stukanie przy pokonywaniu nierownosci
2,0
Karoseria
Lakier o trwałości farbek plakatowych dzieci
Komfort
3,0
Widoczność
Duże słupki, mała tylna szyba, jak brać to z kamerami 360 st.
2,0
Ergonomia
Brak podświetlenia klawiszy, rozwiązania z lat 90-tych XXw
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja nie trzyma stabilnie temperatury, słabe nawiewy
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przeciętna z zewnątrz, przeciętna wewnatrz
1,0
Wyciszenie
Brak - całkowita kpina
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez benzynę w oleju auto wymiana wymian oleju co 10 tys, znany Toyocie problem rdzewienia belek i wiązki wysokiego napięcia powoduje, że trzeba bulic kasę na konserwację i liczyć się z kosztem rzędu 20 tys na wymianę wiazek
1,0
Stosunek jakość/cena
Hybryda miała być tania w utrzymaniu a wymiany oleju co 10 tys i konieczność konserwacji jest to skarbonka. Spalanie niskie tylko w mieście, w trasie powyżej 130 km/h pali pod 10 l.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wnętrze trzeszczy, zawieszenie stuka, wóz drabiniasty
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wisienka na torcie bezczelności Toyoty. Auto ma akumulator 12V prosto z dziecięcej zabawki. Przez 5 lat używania kilkanaście razy nie można było uruchomić auta. Toyota uważa, że jest ok

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,5
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 V SUV