Po dwóch latach, drugi raz chyba szukałbym bardziej zwinnego samochodu w którym powyżej 100 km na godzinę da się rozmawiać.
Mimo dużego silnika plus wspomagania silnikami elektrycznymi jest to raczej samochód dla statecznego Pana snującego się po miejskich uliczkach bez pośpiechu.
Wrażenia
3,0
Silnik
Głośny przy przyspieszaniu. Mimo mocy jaka posiada brak elastyczności.
5,0
Skrzynia biegów
Pracuję poprawnie i cicho.
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma drogę.
3,0
Karoseria
Delikatny na zarysowania lakier, brak właściwego zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia, pierwsze ślady korozji widoczne po 6 miesiącach użytkowania, które nie podlegają reklamacji.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
W moście przy spokojnej jeździe oraz w terenie górzystym samochód pali baaardzo mało, natomiast na autostradzie w granicach 8-9 litrów i więcej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Tu raczej nie istnieje wyciszenie. Zastanawiam się nad zakupem słuchawek chroniących słuch przy większych prędkościach. Dramat…
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
[l/100km]