Przeniesienie napędu
: Ten silnik z przekładnią eCVT jest genialny.
5,0
Całokształt
Przejechałem tym samochodem 38000 km głównie w trasie. Doświadczenia mam bardzo pozytywne. Prowadzenie pewne bez nerwowości układu jezdnego. Musiałem się oswoić z asystentem pasa ruchu ale przeznam, że obecnie bardzo pomoga podczas jazdy. Asystent nie reaguje gwałtownie na zbliżanie się do linii na drodze tylko utwardza kierownicę w kierunku linii. W innym samochodzie kierownica w takiej sytuacji mocno odbijała. Nie wiem dlaczego sporo użytkowników narzeka na wycie skrzyni biegów. Owszem słychać ten dźwięk wiertarki ale nie jest on irytujaco głośny. O po przekroczeniu 30 km na godzinę staje się niesłyszalny. Z wad mogę wymienić wolno otwierający się bagażnik że wspomaganiem elektrycznym oraz wyciszenie powyżej 140 na godzinę. Codzienne używanie tego samochodu jest przyjemnością.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wystarczająca moc i kultura pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Niezawodna.
5,0
Układ jezdny
Pewnie się prowadzi.
5,0
Karoseria
Wygląd i funkcjonalność perfekcyjne.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
4,0
Ergonomia
Brak podświetlenia przycisków w prawych drzwiach. Na postoju samochód blokuje drzwi i jak pasażer z tyłu wysiada to nie widzę przycisku do odblokowania drzwi
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń.
3,0
Wyciszenie
Słabe przy prędkościach autostradowych ale nie jest tak źle.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez zastrzeżeń
5,0
Stosunek jakość/cena
Polecam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zastrzeżeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zastrzeżeń
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
[l/100km]