Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV

Knychu, 2 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 45 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW 2019-2022 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Już po kilku kilometrach zrozumiałem, że to samochód idealny. Wszystko jest gdzie tego oczekujesz, robi to, czego potrzebujesz i działa tak jak się spodziewasz dokładnie wtedy kiedy sytuacja tego wymaga. Jedyne co trzeba przełknąć to typowo japoński wystrój wnętrza - bliżej lat 90 niż XXI wieku :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Tutaj chyba nie ma co się rozpisywać. Nawet w połączeniu z CVT jeździ się bardzo dobrze, co ciekawe, najprzyjemniej jest w trybie ECO, który trzyma obroty w dolnym zakresie, a pełna moc i tak pojawia się na zawołanie po naduszeniu gazu ponad połowę.
4,0
Skrzynia biegów
Wolałbym hydraulika, ale to CVT robi dobre wrażenie, nie przeszkadza, czuć dobre zestrojenie, bo moment i moc są dostępne przy każdej prędkości.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się lekko, pewnie i zdecydowanie. Na prostej jedzie prosto bez poprawiania, a w zakrętach każdy milimetr ruchu kierownicą wystarcza do precyzyjnego obrania kierunku. Świetna kontrola trakcji,a system AWDi to już w ogóle kosmos przy przyspieszaniu i na śliskiej nawierzchni.
5,0
Karoseria
Co kto lubi, ładniejsza jest tylko Highlander.
Komfort
5,0
Widoczność
W każdy kierunku widać wszystko, duże lusterka, pozycja kierowcy zapewnia możliwość obserwacji wszystkiego dokoła.
5,0
Ergonomia
Jedyny mankament to przycisk wyłączania trakcji tuż przy przycisku podgrzewania fotela kierowcy - zdarza mi się pomyłka. Natomiast wszystko pozostałe - nie trzeba myśleć, bo wszystko jest intuicyjne i pod ręką. Widoczne i dostępne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Skuteczne, ale nadmuch mógłby byc silniejszy - chociaż w tym szaleństwie chyba jest metoda, bo nagrzewa i chłodzi się momentalnie, nawet nie wiem jak to robi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Czterech pasażerów 180cm ma miejsce. Duża przestrzeń, poczucie swobody.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 150km/h zaczyna się robić głośno, ale to wysoki SUV z dużą budą i szerokimi oponami, więc nie można oczekiwać ciszy jak sedanach.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Toyota, wszystko jasne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przesiadłem się z marki "premium" i nigdy, nigdy więcej nie przepłacę za niemieckie dziadostwo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Myślę że poza wymianą baterii za 6-7 lat, nie bedzie awarii przez 20 lat.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
6,5
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 V SUV