Samochód bardzo ekonomiczny, przyjazny dla użytkownika, aktywny tempomat bardzo sprawny, wykończenie auta bez zarzutu, dynamika świetna, skrzynia planetarna akurat mi bardzo odpowiada, jedyny mankament to brak android auto i za to jest 4 *, a właściwie za to, że toyota nie przewiduje usunięcia tego problemu w modelach z 2019 r.
Wrażenia
5,0
Silnik
układ hybrydowy dostarcza więcej niż dostateczną ilość mocy
5,0
Skrzynia biegów
lubię bezstopniowe skrzynie, a ta jest bardzo dobra i niezniszczalna (przy prawidłowej eksploatacji)
5,0
Układ jezdny
jak na SUVa
5,0
Karoseria
mnie się podoba
Komfort
4,0
Widoczność
Jeździłem do tej pory C4 Picasso więc wszystkie samochody mają słabą widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
co tu pisać adekwatnie do wielkości auta
4,0
Wyciszenie
jak się trochę szybciej pojedzie to słychać szum powietrza, natomiast w mieście super
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie jak w toyocie Aygo 5 zawsze z przodu
5,0
Stosunek jakość/cena
Tylko koreańskie samochody mogą się równać ceną
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
[l/100km]