Dla mnie ściema nie auto. Podobało mi się, pociągało mnie 222KM i wypożyczyłem auto do jazdy testowej. Po kilku kilometrach opadła mi szczęka – to auto jest niewarte tych pieniędzy. Absolutnie nie czuć mocy 222 koni, ale to abolutnie. Nie czuć przy dwóch osobach bez bagażu, a co będzie przy rodzinie i walizkach? To auto będzie mułem. Skrzynia biegów: uczucie ślizgania sprzęgła wszechogarniające; poważnie myślałem, że to auto jest zepsute, ale nie, to tylko skrzynia CVT. Jeśli ktoś przesiada się ze skrzyni manualnej i nigdy nie jeździł wielostopniowym automatem, to będzie zadowolony początkowo. Jeśli ma sie porównanie z innymi skrzyniami, to człowiek będzie się męczył. Najważniejsza rzecz: to auto oblało test łosia (poczytajcie o tym więcej) – dopiero modele pod koniec 2020 roku mają mieć na nowo wyregulowany ESP. Kupując z roku 2019 i początku 2020 kupujecie auto wadliwe i niestety niebezpieczne przy niesprzyjających warunkach. Poza tym strasznie głośno jest w samochodzie, strasznie. Wyświetlacz bardzo nie tego, brak podświetleń, słabe głośniki i inne minusy pomijam z litości...
Wrażenia
2,0
Silnik
Absolutnie nie czuć mocy 222 koni, ale to abolutnie.
2,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów: uczucie ślizgania sprzęgła wszechogarniające; poważnie myślałem, że to auto jest zepsute, ale nie, to tylko skrzynia CVT. Jeśli ktoś przesiada się ze skrzyni manualnej i nigdy nie jeździł wielostopniowym automatem, to będzie zadowolony początkowo. Jeśli ma sie porównanie z innymi skrzyniami, to człowiek będzie się męczył.
2,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest dużo. To jest na plus.
2,0
Wyciszenie
bardzo słabe; huk na autostradzie jak w polonezie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Są lepsze auta za te pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
[l/100km]