Przeniesienie napędu
: Skrzynia biegów automatyczna jest beznadziejna.
4,0
Całokształt
Nie warto brać napędu na 4 koła jeśli się używa samochodu w warunkach miejskich.
Siedzenia są nie wygodne - brak podparcia lędźwiowego sprawiło, że trasa 70km kończy się bólem pleców.
Warto wziąć przednie czujniki parkowania.
Silnik 218KM - ma bardzo zbliżoną dynamikę do słabszej jednostki więc nie warto dopłacać zwłaszcza z tą beznadziejną skrzynią biegów bezstopniową. Generalnie...wielki niedosyt i trochę rozczarowanie.
Ogólnie jest ok ale szału nie ma.
Elektryczne otwieranie klapy trwa wieki - też zbędny gadżet.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik...ok, jednak jak na 218 KM...słabo - tak jak skrzynia biegów. Dużo pali.
1,0
Skrzynia biegów
Bezstopniowa skrzynia biegów jest beznadziejna przy wyprzedzaniach. Jedynie gdzie się nadaje to do miasta - jeśli na trasę to do spokojnej statecznej jazdy.
5,0
Układ jezdny
Tutaj to petarda - bardzo dobrze 3ma się drogi, przed zakrętami nie trzeba nawet zwalniać. Dobrze tłumi nierówności.
5,0
Karoseria
Tutaj kwestia gustu.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka spore, kamera cofania - wszystko ok.
3,0
Ergonomia
Trzeba się oswoić i przyzwyczaić do obsługi ekranu i jego menu - dużo guzików na kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak w nowym aucie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4ry dorosłe osoby po 189 wzrostu na spokojnie
5,0
Wyciszenie
Super - jednak przy wyższych prędkościach szumi iii słychać jak skrzynia biegów wyje.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
.........tydzień temu odebrany z salonu
4,0
Stosunek jakość/cena
Jest ok.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zbyt wcześnie na ocenę
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zbyt wcześnie na ocenę
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
[l/100km]