Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV

Ola, 2 lata temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
5,0
Całokształt
Wersja 4x2, hak maksymalnie DMC 800kg z hamulcem, nie zaczepisz normalnej przyczepy tylko małe, za głośno powyżej 120km/h i drgają lusterka, światła przednie led mierne, lakier za cienki, gubi się na radarze, brak bezprzewodowego podłączenia smartfona do nawigacji, ładownie bezprzewodowe nie ładuje telefonu w futerale, brak kontrolki poziomu płynu spryskiwaczy, jak masz progi zewnętrzne to nie zmienisz koła bo nie ma jak włożyć lewarka, nie działa lusterko wewn automatycznie przyciemnianie jak są ciemne szyby i wiele więcej ale dynamicznie fajnie się prowadzi pomimo ze pali nawet 15 przy wyższych prędkościach, dość wygodnie siedzi nawet większym osobom, dziwnie wystający tablet ale dobrze widoczny, na dwóch kompletach opon daje się przejechać 100K kilometrów, hybryda ma sens jak jedziesz do 100km/h, słabe plastiki w bagażniku i płyta przykrywająca koło.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 V SUV 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
30,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 V SUV