Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV

Toyoto, 2 lata temu
Silnik 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 V SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Silnik
5,0
Całokształt
Toyota na benzynie . Spalanie to bardzo miłe zaskoczenie . Hybryda pali mniej o jakieś 1- 1,5 litra . Jak do dużego miasta w korki to hybryda jak na prowincję to benzyna . Jazda przyjemna bez uczucia ciągnięcia przyczepy tak jak to ma miejsce w przypadku hybrydy przy odzyskiwaniu energii . W benzynie oszczędności uzyskuje się na zjazdach z górki bo obroty silnika schodzą do 1100 min. Napęd AWD i skrzynia CVT to najlepsze co wymyślono przez Toyotę nie wspominając o silniku .
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnika nie słychać do 4000 obr-min Pracuje bardzo cicho ,często w zakresie 1000- 2500 obr
5,0
Skrzynia biegów
CVT - płynna jazda bez szarpania .
5,0
Układ jezdny
Rewelacja
5,0
Karoseria
Kwestia gustu
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Brak podparcia lędźwiowego w fotelu kierowcy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Słychać opływ powietrza powyżej 140km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota RAV4 V SUV