Toyota na benzynie . Spalanie to bardzo miłe zaskoczenie . Hybryda pali mniej o jakieś 1- 1,5 litra . Jak do dużego miasta w korki to hybryda jak na prowincję to benzyna . Jazda przyjemna bez uczucia ciągnięcia przyczepy tak jak to ma miejsce w przypadku hybrydy przy odzyskiwaniu energii . W benzynie oszczędności uzyskuje się na zjazdach z górki bo obroty silnika schodzą do 1100 min. Napęd AWD i skrzynia CVT to najlepsze co wymyślono przez Toyotę nie wspominając o silniku .
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnika nie słychać do 4000 obr-min Pracuje bardzo cicho ,często w zakresie 1000- 2500 obr
5,0
Skrzynia biegów
CVT - płynna jazda bez szarpania .
5,0
Układ jezdny
Rewelacja
5,0
Karoseria
Kwestia gustu
Komfort
5,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Brak podparcia lędźwiowego w fotelu kierowcy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Słychać opływ powietrza powyżej 140km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
[l/100km]