1. Benzyna w oleju silnikowym
2. Tandetne, trzeszczące plastiki w środku
3. Karoseria z blachy do konserw, falowanie maski od 120 km/h plus drgające lusterka
4. Halas przy prędkościach autostradowych
5. Ogniska korozji na el. zawieszenia w 2 letnim aucie
6. Konieczność wymiany wycieraczek co 3 miesiące
7. Lakier, który rysuje się od patrzenia
8. Radio z lat 90-tych XX w.
9. AWD idealne na suchy asfalt
10. ASO, któte robi klientów w balona, sugerując że trzeszczące, rdzewiejące po 2 latach auto to norma
Wrażenia
3,0
Silnik
Przedostawanie się benzyny do oleju, ASO/TME twierdzi, że to norma
2,0
Skrzynia biegów
Precyzja skrzyni rodem z łady nivy
3,0
Układ jezdny
Roztrzęsiona galareta
1,0
Karoseria
Lakier do auta kolekcjonerskiego
Komfort
3,0
Widoczność
Słupy jak w pierwszych suvach z lat 90-tych
2,0
Ergonomia
Ciasne wnętrze, brak oświetlenia przycisków, brak multimediów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mocny punkt
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
j.w.
1,0
Wyciszenie
Brak
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W ASO jak to w ASO
2,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra relacja: dla kierownictwa firmy TOYOTA
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczy, piszczy, wycieraczki z gównolitu
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Rdza po 2 latach w garażowanym aucie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
[l/100km]