Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV

TePe, 2 lata temu
Silnik 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Rok produkcji 2021
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota RAV4 V SUV 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
3,64
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Wada fabryczna sprzęgła / wysprzęglika.
3,0
Całokształt
Niska nota ze względu na wadę sprzęgła / wysprzęglika. W ciągu 12 pierwszych miesięcy użytkowania dwa razy byłem na gwarancji na wymianie wysprzęglika (tak przynajmniej twierdzi Toyota Żerań W-wa). Niestety wymiana nie pomogła i nadal słychać irytujące skrzypienie w okolicach pedału sprzęgła. Czuć pod nogą że sprzęgło lub pedał sprzęgła żyje własnym życiem - nie chodzi gładko, piszczy i stawia jakiś opór. Nie
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość dynamiczny jak na wolnossący 2.0. Spalanie 9 litrów w trasie przy pełnym załadowniu pojazdu (4 osoby + bagaże + box dachowy + zimowe opony). Powyzej 100km/h głośny.
3,0
Skrzynia biegów
Zacina się czasem bieg pierwszy (nie wchodzi)
5,0
Układ jezdny
Brak uwag po 12 miesiącach. Prowadzi się stabilnie, pewnie,
5,0
Karoseria
Brak uwag po 12 miesiącach. Zobaczymy co będzie za 2-lata.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, lusterka duże, widoczność bez zastrzeżeń.
2,0
Ergonomia
1. Brak podświetleń na przyciskach do otwierania okien. 2. Ustawienie osi koła kierownicy nie jest centralnie względem osi siedzącego kierowcy. Widziałek kiedyś takie patenty w nissan. Dziwne to trochę i niezrozumiałe dlaczego ktoś tak zaprojektował pojazd. 3. Brak haczyków na torby w bagażniku. 4. Roleta bagażnika strzępi się na brzegach, zrolowany kawał ceraty ! 5. Podparcie pokrywa przedniej (silnika) to kawał ordynarnego drutu. Aż prosi się o kawałek automatu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Daje radę latem i zimą w suchych i wilgotnych warunkach.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To główny powód dla którego zdecydowałem się na tem pojazd. Dużo miejsca dla kierowcy, pasażerów. Bagażnik pakowny i pojemny.
2,0
Wyciszenie
Głośno powyżej 110 km/h/ - słychać silnik ale też szum powietrza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
benzyna 9l /100 km - tak pokazuje komputer.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wada sprzęgła / wysprzęglika dyskwalifikuje pojazd. Radzę sprawdzić przez zakupem nowego bądź używanego pojazdu ze skrzynią manualną.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota RAV4 V SUV