Przeniesienie napędu
: awaria skrzyni biegów po 30 tys!
4,0
Całokształt
dałbym 5 gwiazdek .... ale po 30 tys okazało sie że trzeba naprawiać skrzynię biegów z powodu głośnej pracy łożyska.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik daje radę w tej Rav 4 pod warunkiem że używa się go w trybie "sport'
2,0
Skrzynia biegów
niestety po 30 tys trzeba naprawiać skrzynie biegów z powodu głośnej pracy łożyska, trochę to smutne bo w aucie tej klasy taka usterka nie powinna mieć miejsca
4,0
Układ jezdny
komfortowy, przyjemnie sprężysty
5,0
Karoseria
projekt karoserii to jeden z większych plusów tego auta, niemiecka konkurencja odpada na starcie
Komfort
5,0
Widoczność
wysoka pozycja za kierownicą ułatwia ocenę sytuacji na drodze , spora powierzchnia przeszklona,
3,0
Ergonomia
rozmieszczenie przełączników ok, ale dlaczego nie są podświetlone? to duży minus !
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzenie wewnątrz nie brakuje nawet dla 5 osób, bagażnik duży,
3,0
Wyciszenie
z wyciszeniem się nie popisali , da się wytrzymać ale mogło by być lepiej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto jeszcze na gwarancji więc koszty napraw po stronie producenta, jeśli chodzi o koszty serwisu to raczej drogo np. przegląd po 30 tys ok. 1800 zł.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
gdyby nie awaria skrzyni biegów byłoby 5 gwiazdek
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia biegów do naprawy po 30 tys to spory zawód
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
[l/100km]