Silnik
: tak naprawdę cały samochód pozytywnie mnie zaskoczył
5,0
Całokształt
wybrałem toyotę rav4 , brałem po uwagę hondę i mazdę cx5 , honda odpadła z powodu silnika 1,6 , mazda starsza konstrukcja i problemy z korozją, samochody niemieckie mnie przestały interesować od kiedy audi a4 1,8fsi 2008r kupiony w salonie po 100tys zaczął brać 3 l oleju na 100km a póżniej było tylko gorzej a serwis się śmiał.jak do tej pory uważam że toyota był to świetny wybór
Wrażenia
5,0
Silnik
dobry silnik bez turbin,o normalnej pojemności i brawo toyota.Jak ktoś chce samochód na lata to nie może byc 1,6 thp , fsi lub inne wynalazki które po 150tys km można wyrzucić.
5,0
Skrzynia biegów
cvt działa bez zarzutu
4,0
Układ jezdny
bardzo poprawny
4,0
Karoseria
kwestia gustu mnie się podoba
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką,denerwujący jest brak podświetlenie od strony kierowcy przełączników co sprawia duże problemy w nocy.w wersji comfort plus pakiety regulacja siedzeń kierowcy manualna dotego samochodu to nie pasuje
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiew na tył dobrze że jest ale jego wydajność mogła by być lepsza,samo ogrzewanie i chłodzenie bardzo dobre
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
patrząc na samochód z zewnątrz nie widać , że 4 osoby o wzroście 190 cm siedzą nie dotykając kolanami przednich siedzeń a kierowca ma pozycję jaka mu odpowiada
4,0
Wyciszenie
w mieście bardzo cicho przy normalnej jeżdzie na trasie również przyjemnie, na autostradzie przy 140km/h głośniej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie jak na tak duży samochód bardzo dobre
5,0
Stosunek jakość/cena
za 128tys trudno znależć leszego suv
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do tej pory brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
[l/100km]