Przesiadłem się z Toyoty Verso 2014 i wiele rzeczy jest na minus.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to pozytywne zaskoczenie - jak nie przyspieszam to jest bardzo cichy, a przyspieszenie to bardzo miły dźwięk silnika.
4,0
Skrzynia biegów
Wygodna, z małym skokiem, ale wsteczny i 1 bieg czasem wymagają ponownego wciśnięcia sprzęgła.
5,0
Układ jezdny
Zwrotny i dobrze radzący sobie z nierównościami
5,0
Karoseria
Auto jest ładne, choć to oczywiście subiektywne wrażenie.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Bardzo mało schowków - w verso narzekałem ale tu to jest dramat. Dla mnie kompletnie bez sensu jest elektryczny hamulec ręczny. Sprzedawca mówił, że ma to mnie zabezpieczyć przed stoczeniem się auta gdy zostawię go na podjeździe, ale przez 30 lat nic takiego mi się nie zdarzyło, a elektryczny ręczny po prostu denerwuje. Dla mnie też niewygodne fotele - wąskie i nie najlepiej wyprofilowane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W porównaniu z Verso wsiada się mniej wygodnie (wyższa podłoga). Fotel dla mnie za wąski co o tyle dziwi, że auto jest w miarę szerokie.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie zużycie paliwa pozytywnie zaskakuje - koło 8 litrów mimo jeżdżenia głównie po mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
[l/100km]