Inne
: Komfortowe zawieszenie i bardzo oszczędny silnik, który jest przy tym dynamiczny
4,0
Całokształt
Wygodny, oszczędny, wysoko zawieszony, wyciszony.
Bardzo słabe audio i kiepski panel dotykowy.
Wrażenia
5,0
Silnik
mocny i cichy
3,0
Skrzynia biegów
czasem nie wchodzi jedynka i trzeba odpuścić, jeszcze raz sprzęgło i za drugim razem jest OK.
... no ale na zatłoczonym skrzyżowaniu to można zaliczyć niepotrzebny stresik
5,0
Układ jezdny
OK.
5,0
Karoseria
OK
Komfort
5,0
Widoczność
Idealna, widoczny przód maski z pozycji kierowcy i daje to dodatkowe możliwości w orientacji.
5,0
Ergonomia
Nie mam uwag. Jest bardzo dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ustawienia kierownicy mogłyby być w większym zakresie przód-tył. Ustawienia góra-dół są OK.
Dużo miejsca na nogi i nad głową.
5,0
Wyciszenie
Mega dobre wyciszenie !
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie przy ekologicznej jeździe
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie daje maksa tylko i wyłącznie ze względu na bardzo słabe audio. Jakość głośników w podstawowej wersji jest beznadziejna, tak samo jak w poprzedniej wersji RAV4. Producent nie zrobił chyba nic albo wręcz wykonał ruch wsteczny w tym temacie.
Poza tym jest bardzo dobrze praktycznie w każdym detalu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie zawsze wchodzi jedynka za pierwszym razem
tak mniej więcej 1/20 razy trzeba jeszcze raz wrzucać bieg
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
[l/100km]