Bardzo wygodny i dopracowany samochód. Zasięg elektryczny latem 70-90 km, zimą 50-60 km w zależności czy jeździ się w mieście czy autostradą. Średnie spalanie po 6 miesiącach 2l/100km więc jest bardzo dobrze.
Wrażenia
5,0
Silnik
306 KM, ok 5,5-6 sek do setki nic dodać nic ująć. Silnik nie jest wysilony 185 KM przy 2,5 l pojemności działa bardzo wydajnie i przyjemnie
5,0
Skrzynia biegów
CVT działa cicho i sprawnie
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny i dosyć bezpośredni
5,0
Karoseria
Klasyczny wygląd RAV4 się sprawdza
Komfort
5,0
Widoczność
Cyfrowe lusterko wsteczne robi robotę zwłaszcza nocą. Dodatkowo kamera 360 bardzo pomaga jednak ekran, na którym jest wyświetlany obraz mógłby być lepszej jakości.
5,0
Ergonomia
Dobre materiały i spasowanie wszystko w zasięgu ręki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zdalne włączanie i programowanie ogrzewania robi robotę zwłaszcza zimą. Dzięki temu zima nie ma problemu z odśnieżaniem czy skrobaniem szyb. Ogrzewanie przedniej szyby super wydajne. Pompa ciepła nie ma dużego apetytu na energię.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo przestrzeni z przodu jak i z tyłu. Bagażnik jeden z największych dla plug in
5,0
Wyciszenie
Do 130 super i po co szybciej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie od 0,7 do 3 l/100km w zależności od częstotliwości ładowania. Przy dziennym dystansie do 70km spalanie znikome. Największy dystans na pełnym baku (55 l) 3400km
4,0
Stosunek jakość/cena
Jednak cena dosyć wysoka. Ale jakby szukać konkurenci z takim silnikiem, napędem (4x4) i wyposażeniem to reszta jest droższa o co najmniej 100 tyś
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zastrzeżeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bez zastrzeżeń
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Plug-in Hybrid 306KM 225kW
[l/100km]