Inne
: Cisza i komfort, to już nie dyliżans jak poprzednie wersje
5,0
Całokształt
Temat świeży, przebieg niewielki, wybrałem ten model ponieważ użytkuję szczęśliwie poprzednią generację i mam zaufanie do marki i serwisu. Tutaj można powiedzieć, że nastąpił przeskok do innego wymiaru zarówno jeżeli chodzi o komfort jak i pewność prowadzenia oraz przyjemność z jazdy. Znałem opinie na temat głośności pojazdu i już miałem upatrzony zakład specjalizujący się w wygłuszeniach, będąc gotowym na wydanie do 10 tys. na ten cel, a tu bardzo pozytywne zaskoczenie. Jest naprawdę cicho i przyjemnie, nie wiem czy Toyota coś poprawiła (nadkola są zabudowane od spodu bardzo przyzwoicie) czy fakt, że wcześniejsza moja wersja jest wyposażona w silnik wysokoprężny ale dla mnie efekt jest w zupełności zadowalający. Auto świetnie się prowadzi a jazda hybrydą z automatem to niesamowity relaks.
Wrażenia
5,0
Silnik
Ciekawa konstrukcja, trzeba się przyzwyczaić, bo 3 silniki gadają sobie na swój sposób, ale robią to dyskretnie
5,0
Skrzynia biegów
Każda kolejna generacja CVT działa lepiej, kiedyś narzekałem na to rozwiązanie, teraz nie mam z tym żadnego problemu
5,0
Układ jezdny
Wszystko sztywne i precyzyjne
5,0
Karoseria
Na razie bez uwag, jest ładny
Komfort
5,0
Widoczność
Jak trzeba, jak nie trzeba to jest pełno różnych kamer, nie wiadomo gdzie patrzeć :-)
5,0
Ergonomia
Część tylnego nadkola zainstalowano na drzwiach, dobry pomysł, żeby nie obijać sąsiednich aut, reszta tak jak powinno być
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacja, lepiej juz chyba nie można
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla rodziny 2+2 więcej nie trzeba
5,0
Wyciszenie
Jest ok
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To przecież Toyota, da się wytrzymać. Na mojej trasie ponad 30 km praca-dom pali poniżej 5 l
4,0
Stosunek jakość/cena
To nie są tanie rzeczy, niestety, ale nic bardziej rozsądnego, a analizowałem w nieskończoność najróżniejsze modele, nie przychodzi mi do głowy, CHR bardzo mi się podoba, ale trochę za ciasna na auto rodzinne.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pozostaję wciąż w niepewności, zobaczymy za 10 lat, oby nie wcześniej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oby nie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
[l/100km]