Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV Facelifting

Oszukany, 8 miesięcy temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW od 2022 - Oceń swoje auto
3,07
28% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
2,0
Całokształt
Toyota ma dobry marketing, rzeczywistość nieco inna auto z 2022r Toyota dawała gwarancję ceny to mnie skusiło. Wciągu tego okresu jak że krótkiego 3 razy nie zapalił ( jak się dowiedziałem Toyota ma z tym kłopot w wielu modelach ) właściwości jezdne w porównaniu do rodzinnych kombi lub aut konkurencji b. kiepskie , droga hamowania odczuwalnie dłuższa od innych samochodów ma tendencję do niesamowitego „nurkowania”. jak i do przechyłów ( mam innego suva i tam nie mam kłopotów odbyłem jazy innymi markami i tam jest OK ), Przy 110-140 km/h robi się niewiarygodnie głośno, audio pogłaśniamy, po 20 min wyłączamy, bo szum z zewnątrz + słabe audio są męczące. Samochód przy większych prędkościach niż 120 km/h przestaje być oszczędny pali 2 l więcej niż 2.0 Turbo które mam . Siedzi się trochę jak na taborecie. Teoretycznie fajny na miasto (spalanie, powyższe mankamenty z trasy nie przeszkadzają), ale wysoki i parkowanie/ manewrowanie nie jest fajne. Przeładowany czujnikami, przesadna ingerencja w to co robi kierowca- jak chce wyjechać z postoju czasami „pika” kilka czujek, trudno się zorientować przed czym ostrzegają. Z jednej strony skóra (także na desce, z drugiej tani, tandetny plastik. Plastik w bagażniku łatwo się rysuje. Fajny (moim zdaniem), design mocny silnik to moim zdaniem za mało jak na ponad 200 tyś zł . Samochód imitujący fajne auto użytkowe ja się nabrałem do tego te reklamy na YT i niby posiadacze chwalący jakie to dobre . Ogólnie samochód ten spowodował, ze mniej lubię prowadzić samochód ( tylko Rav 4 ). Kupowałem na bardzo szybko, wszędzie trzeba było czekać na nowe auto miesiącami, a tu gwarancja ceny . Zakup był błędem, auto mocno rozminęło się z moimi oczekiwaniami względem rodzinnego auta za taka kasę. Pośpiech złym doradcą jest. Napęd na tył - wyłącznie elektryczny. Jeszcze jedno, pojechałem zimą na narty . Łańcuchy są wymagane. Toyota nie przewiduje łańcuchów (nie homologację żadnych na rynku). Standardowe się nie mieszczą w nadkolu. Jest jedno rozwiązanie - za ok 2,5 tyś, ale tez formalnie nie akceptowane przez toyotę. Pytania do Toyoty - bezskuteczne.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
1,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 V SUV Facelifting