Szukaj

Oceny Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW od 2022

Podsumowanie 6 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,30
średnia ocena z 6 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
67%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW od 2022

4,9
~Spike
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Temat świeży, przebieg niewielki, wybrałem ten model ponieważ użytkuję szczęśliwie poprzednią generację i mam zaufanie do marki i serwisu. Tutaj można powiedzieć, że nastąpił przeskok do innego wymiaru zarówno jeżeli chodzi o komfort jak i pewność prowadzenia oraz przyjemność z jazdy. Znałem opinie na temat głośności pojazdu i już miałem upatrzony zakład specjalizujący się w wygłuszeniach, będąc gotowym na wydanie do 10 tys. na ten cel, a tu...
3,1
~Oszukany
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Toyota ma dobry marketing, rzeczywistość nieco inna auto z 2022r Toyota dawała gwarancję ceny to mnie skusiło. Wciągu tego okresu jak że krótkiego 3 razy nie zapalił ( jak się dowiedziałem Toyota ma z tym kłopot w wielu modelach ) właściwości jezdne w porównaniu do rodzinnych kombi lub aut konkurencji b. kiepskie , droga hamowania odczuwalnie dłuższa od innych samochodów ma tendencję do niesamowitego „nurkowania”. jak i do przechyłów (...
3,5
~Kicz
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Jedno z lepszych auto jakim do tej pory jeździłem po mieście, i tu się zalety kończą . Jazdo po trasie to koszmar wyciszenia niema świsty szumy - powyżej 110 - 120 km/h pasażerowie nie mogą ze sobą swobodnie rozmawiać co jat a piszę rozmawiać nie słychać co kierowca mówi . W trasie ginie również mit oszczędnej hybrydy pali więcej niż co inne marki . Auto jest wykonanie w sposób bardzo delikatny rysy powstają od nie wiadomo czego. Plastiki...
4,7
~aleks327
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
W porównaniu z modelem z 2019 r. większość oczywistych braków dopracowano. Nareszcie jest podświetlanie przycisków w drzwiach oraz na podsufitce. Regulowany jest też fotel pasażera. Nowy cockpit i obsługa multimediów są nareszcie z lat 2020 a nie z 2010. Silnik jest bardzo dynamiczny, dużo żwawszy i cichszy niż 173 KM silnik bez hybrydy. I nareszcie aktualizacja oprogramowania multimediów przez sieć GSM, nie trzeba jechać do warsztatu. Czyli...
4,6
~tk
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Średnio finezyjny solidny samochód. Jak ktoś szuka deski obłożonej panelami, dynamicznych kierunkowskazów, wnętrza w tęczowych ledach i miliona bajerów to nie samochód dla niego. To oszczędny SUV robiony według innej filozofii a więc duży klasyczny silnik plus sprawdzony napęd hybrydowy. Warto zrobić jazdę próbną ze względu na specyficzna skrzynię biegów.
4,9
~ss
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Samochód spełnia wszystkie warunki: bardzo komfortowy, wystarczająco dynamiczny, niskie spalanie (6,4 srednia na 40 tys km) ja dla mnie bardzo dużo miejsca w środku (głównie jezdze 2os + bagaze) no i zupełnie nie sprawia żadnych problemów czy awarii. Napęd AWD-i sprawdzony w zimie, na podjazdach i stromych ulicach, żadnych przeszkód w używaniu samochodu w śniegu czy na śliskim.
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
2,9
~Xsawier
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Auto stało gotowe do odbioru wiec kupiłem , ogólnie ma zalety le liczba wad jest nieskończona a auto jest z innej epoki . Ale jak ktoś jeździł 20 letnim budżetowym autem poczuje się jak w domu .
Toyota RAV4 V SUV Facelifting