Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota RAV4 V SUV Facelifting

Hr, 4 miesiące temu
Silnik 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 2 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid  Dynamic Force 218KM 160kW od 2022 - Oceń swoje auto
4,07
4% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Wystarczającą moc przy niskim spalaniu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Hałas..
3,0
Całokształt
Największe zalety to nieduże spalanie, przestrzeń, elastyczność. Natomiast wady które posiada nie powinny mieć miejsca w takim samochodzie. Hałas jest okropny szczególnie z tyłu, zaczyna robić się nieprzyjemnie już przy 70 km/h to jakieś nieporozumienie w samochodzie za ponad 200 tys. Mam bezpośrednie porównanie do CHR i jest dużo gorzej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Tutaj wszystko ok, moc jest wystarczająca, dźwięk przyjemny nawet podczas mocnego przyspieszania. Jedynie dłuższe trzymanie gazu w podłodze powoduje nieprzyjemny hałas
4,0
Skrzynia biegów
Przy normalnej jeżdzie bardzo przyjemnie, śmieszne są przelozenia manualne w trybie s. W sumie to niewiele wnoszą i są odwrotne tj. do dźwignia do przodu zwiększa bieg a do tyłu zmniejsza
4,0
Układ jezdny
Pozytywnie aczkolwiek czuć że jedziemy suvem. Mniejsza stabilność vc CHR. Dość mocno reaguje na boczny wiatr.
3,0
Karoseria
Blachy i lakier... Nawet nie wiem do czego przyrów nać są bardzo cienkie uginają się podczas mycia, poza tym te wszystkie plastiki już wydają nieprzyjemne dźwięki przy dotyku strach pomyśleć co będzie za kilka lat
Komfort
5,0
Widoczność
Tu wszystko ok. Duże lusterka fajna kamera cofania.
5,0
Ergonomia
Wszystko ok na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok natomiast szkoda że nie ma oddzielnego sterowania siła nawiewu na tył.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu jest ok, mam 190 cm i wygodnie mogę usiąść sam za sobą. Bagażnik też jest wystarczający.
1,0
Wyciszenie
Tragedia. Pierwsza rzecz która powinno się zrobić po zakupie to wyciszyć samochód. Już od 70 km/h na tylnej kanapie robi się bardzo nieprzyjemnie, szum opon jest bardzo duży. Powyżej 100 km/h dochodzi szum wiatru opływający samochód. Coś strasznego. Po pierwszych kilometrach sprawdziłem czy przypadkiem tylne szyby nie są uchylone.. jedyna zaleta to silnik jest przyjemny dla ucha. Ładnie mruczy przy normalnej jeździe i nie przeszkadza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Trudno określić. Niskie spalanie
3,0
Stosunek jakość/cena
Słaba jakość blach, plastików
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota RAV4 V SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota RAV4 V SUV Facelifting