Szukaj

Lista ocen Toyota RAV4 V SUV Facelifting (14)

Pokaż filtry
3,1
~Oszukany
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Toyota ma dobry marketing, rzeczywistość nieco inna auto z 2022r Toyota dawała gwarancję ceny to mnie skusiło. Wciągu tego okresu jak że krótkiego 3 razy nie zapalił ( jak się dowiedziałem Toyota ma z tym kłopot w wielu modelach ) właściwości jezdne w porównaniu do rodzinnych kombi lub aut konkurencji b. kiepskie , droga hamowania odczuwalnie dłuższa od innych samochodów ma tendencję do niesamowitego „nurkowania”. jak i do przechyłów (...
4,7
~aleks327
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
W porównaniu z modelem z 2019 r. większość oczywistych braków dopracowano. Nareszcie jest podświetlanie przycisków w drzwiach oraz na podsufitce. Regulowany jest też fotel pasażera. Nowy cockpit i obsługa multimediów są nareszcie z lat 2020 a nie z 2010. Silnik jest bardzo dynamiczny, dużo żwawszy i cichszy niż 173 KM silnik bez hybrydy. I nareszcie aktualizacja oprogramowania multimediów przez sieć GSM, nie trzeba jechać do warsztatu. Czyli...
4,1
~Hr
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Największe zalety to nieduże spalanie, przestrzeń, elastyczność. Natomiast wady które posiada nie powinny mieć miejsca w takim samochodzie. Hałas jest okropny szczególnie z tyłu, zaczyna robić się nieprzyjemnie już przy 70 km/h to jakieś nieporozumienie w samochodzie za ponad 200 tys. Mam bezpośrednie porównanie do CHR i jest dużo gorzej.
4,9
~Spike
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Temat świeży, przebieg niewielki, wybrałem ten model ponieważ użytkuję szczęśliwie poprzednią generację i mam zaufanie do marki i serwisu. Tutaj można powiedzieć, że nastąpił przeskok do innego wymiaru zarówno jeżeli chodzi o komfort jak i pewność prowadzenia oraz przyjemność z jazdy. Znałem opinie na temat głośności pojazdu i już miałem upatrzony zakład specjalizujący się w wygłuszeniach, będąc gotowym na wydanie do 10 tys. na ten cel, a tu...
4,6
~WojtekS2008
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Bardzo fajny samochód. Napęd, niezwykle efektywny, duza moc, 4x4, niskie spalanie, wyposażenie selection naprawdę dużo daje. Toyota po raz kolejny zrobiła bardzo dobrą robotę. Daje duży komfort, osiągi, ekonomię, poczucie bezpieczeństwa również poza asfaltem. Są mankamenty, w tym również cena :)
4,6
~tk
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Średnio finezyjny solidny samochód. Jak ktoś szuka deski obłożonej panelami, dynamicznych kierunkowskazów, wnętrza w tęczowych ledach i miliona bajerów to nie samochód dla niego. To oszczędny SUV robiony według innej filozofii a więc duży klasyczny silnik plus sprawdzony napęd hybrydowy. Warto zrobić jazdę próbną ze względu na specyficzna skrzynię biegów.
4,9
~ss
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Samochód spełnia wszystkie warunki: bardzo komfortowy, wystarczająco dynamiczny, niskie spalanie (6,4 srednia na 40 tys km) ja dla mnie bardzo dużo miejsca w środku (głównie jezdze 2os + bagaze) no i zupełnie nie sprawia żadnych problemów czy awarii. Napęd AWD-i sprawdzony w zimie, na podjazdach i stromych ulicach, żadnych przeszkód w używaniu samochodu w śniegu czy na śliskim.
3,9
~funuman
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 218KM 160kW
Auto mam rok, 36kkm, wersja selection fwd, kosztowało 200tyś. Wg. mnie nie warte ceny. Z plusów: duża bryła, wygląd może się podobać, dużo miejsca w środku, dobrze przyspiesza, pali mało jak ktoś jeździ emerycko. Tyle. Z minusów: JEST TAK GŁOŚNO, ŻE KAŻDA TRASA TO DRAMAT. No chyba, że ktoś jeździ jak emeryt, tak do 80km/h. Spróbuj 140km/h na autostradzie :). Jak mam auto za 200tyś to chce móc jechać szybko, 160 i więcej. Spróbuj tym autem tyle...
3,5
~Kicz
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.5 Hybrid Dynamic Force 222KM 163kW
Jedno z lepszych auto jakim do tej pory jeździłem po mieście, i tu się zalety kończą . Jazdo po trasie to koszmar wyciszenia niema świsty szumy - powyżej 110 - 120 km/h pasażerowie nie mogą ze sobą swobodnie rozmawiać co jat a piszę rozmawiać nie słychać co kierowca mówi . W trasie ginie również mit oszczędnej hybrydy pali więcej niż co inne marki . Auto jest wykonanie w sposób bardzo delikatny rysy powstają od nie wiadomo czego. Plastiki...
4,7
~J.Krakus
Toyota RAV4 V
SUV Facelifting 2.0 Dual VVT-iE 173KM 127kW
Auto bardzo wygodne , przestronne, duży bagażnik dobrze się prowadzi , poza miastem mało pali jak na taki silnik.
Toyota RAV4 V SUV Facelifting