Zawieszenie
: Dobrze prowadzi się przy wyższych prędkościach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Dpf , spalanie ,
2,0
Całokształt
Jakość wykonania na dzisiejsze czasy poniżej średniej .
Napęd na 4 teoria .
Ogrzewanie (konndesacja na przedniej szybie tragedia )
Problem z kopaniem i wypaleniem
DPF tragedia .
Plus prowadzenie przy wyższej prędkości dość stabilne względem konkurencji. Za to straszny szum .
Pożycia za kierownica słaba . Za to wyczucie auta dość dobre .
Wrażenia
1,0
Silnik
2.2 150 KM automat pali średnio 10-11 L , to za dużo jadąc 80-90 bez żadnych ruchów da się zejść do 6.5. Ale to teoria . Wypalanie filtra DPF i kopcenie juz w okresie gwarancyjnym to standard . Nikt sobie z tym nie poradził.
5,0
Skrzynia biegów
Zmienia biegi trochę ospale . Ale nie było żadnych problemów.
5,0
Układ jezdny
Na poza miejskie bezdroża raczej się nie nadaje . Ale na trasy i wyższe prędkości naprawdę jest dobrze
2,0
Karoseria
Szum, wnętrze jakość tych plastików i reszty słabe.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Oczyszczanie zaparowanej przedniej szyby to nie lada wyzwanie ( naprawy klimy , wymiana filtrów nic nie dawały)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dobrze
3,0
Wyciszenie
Na niskich prędkością jest bardzo dobrze . Przy wyższych słabo .
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pomijają ze dpf się wypala często i spalanie chwilowe dochodzi do 30 l , spalanie na codzień 10-11 . Same naprawy nie kosztowały zbyt wiele . Olej i filtry regularnie . Klocki i raz tarcze przod .
2,0
Stosunek jakość/cena
Średnio
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej nic mie nie zaskoczyło bym nie mógł kontynuować jazdy . Ale kopcenie i dpf to drugie imię tego auta . Byłem w ASO na gwaracji , pózniej w wielu warsztatach , wymieniano wiele zeczy ale nadal
Kopci .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dpf , kopcenie ,
On
- zużycie paliwa dla silnika D-CAT 150 150KM 110kW
[l/100km]