Rozbuchana legenda bezawaryjnosci, która polega przy konfrontacji z rzeczywistością. Wersja 4x4 z funkcją Sport, której użycie na śniegu kończy się bączkiem. Używanie napędu na 4 koła kończy się jego awarią... Już z legendy toyoty pozostało samo logo... Samochód potrafi rozczarować. Sprzedam przed końcem gwarancji.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobrze ciągnie i mało pali. 2.2 turbodiesel spisuje się nad wyraz dobrze, choć z lekka popija olej.
2,0
Skrzynia biegów
Jedynka bardzo krótka. Dwójka już zaczyna zgrzytać.
3,0
Układ jezdny
Nijaki; niby miękkie zawieszenie, ale kiepsko tłumi dziury i progi. W zkretach gnie się jakby samochod mial sie przewrócić .
4,0
Karoseria
Pojawila sie kropka rdzy... na dachu.
Komfort
5,0
Widoczność
Nieźle
1,0
Ergonomia
Tempomat rozwiązany gorzej niz fatalne; mała wajcha przy kierownicy. Nawigacja uniemożliwia sprawne wybieranie adresu. O łączności Bluetooth z litości nie wspomnę
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Parny, zimny dzień i kondensacja na przedniej szybie od wewnątrz staje się nie lada wyzwaniem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Piątka z plusem
3,0
Wyciszenie
Ciężko powiedzieć czy jedziemy Hiluxem czy ponoć komfortowym SUVem. Diesel dobrze słyszalny, choć przy wyższych prędkościach przestaje to być problemem, po szum opon to zagłusza.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi serwis ASO. 100zl za wymianę oleju
2,0
Stosunek jakość/cena
Marnie; auto ze średnim wyglądem, o marnym komforcie podróżowania a do tego drogie w serwisie i podatne na kosztowne usterki.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ciągłe rozłączanie Bluetooth
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy przebiegu 45tys km zgrzyta dwójka
Przy przebiegu ok 50 tyś zaczął szumieć tylny most i łożyska z przodu
55tys km most już huczy i wydaje warczący dźwięk przy wyższych prędkościach
On
- zużycie paliwa dla silnika D-CAT 150 150KM 110kW
[l/100km]