Jak na tą chwilę doskonałe auto, kupiłem w wersji Prestige + nagłośnienie JBL oraz dokupiłem fabryczny power boost,zwiększajacy moc do 191KM oraz moment obrotowy 415Nm, teraz ravka dostała skrzydeł.
Wnętrze pięknie wykonane, przeszywana skóra z przodu miodzio dla oczu i uszu
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik ze 191KM i momentem 415Nm wymiata, świetne odczucia z jazdy, żadnych problemów z wyprzedzaniem, teraz wiem, że mam w miarę mocne i bezpieczne auto
5,0
Skrzynia biegów
6 stopniowy automat, nie miałem do czynienia z automatami, zawsze miałem manuala, jak na razie ok, niewyczuwalna zmiana biegów, skrzynia jakby wyczuwała moje intencje, jak trzeba spokojna jak trzeba z pazurem
5,0
Układ jezdny
zero zastrzeżeń, świetnie zestrojone zawieszenie, fabrycznie podniosłem auto o 3 cm, często jeżdżę z psem do lasu, nie chciałem mec problemów
Komfort
5,0
Widoczność
świetne siedzenia, bardzo wygodne na długa jazdę, po złożeniu tylnych siedzeń płaska podłoga, z której korzystałem nie raz śpiąc w lesie, widoczność do przodu troche za szerokie słupki , ale za to skorupa pewna w razie W, do tyłu kamera cofania, ale bez dźwieku
5,0
Ergonomia
tutaj doskonale, wszystko po japońsku czyli, bez fajerwerków i na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo szybko i sprawnie schładza, a w nocy w lesie ogrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy miejsca w sam raz, z tyłu pasażerowie mają aż nadto miejsca, duży bagaznik z kołem zapasowym
5,0
Wyciszenie
i tutaj jest doskonale, dopiero powyżej 140-150km/h jest szum, lecz jadąc 90-120 km/h cisza i piekna muzyka z z 11 głosników audio JBL
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tylko leję wachę
5,0
Stosunek jakość/cena
nie ma lepiej wykonanego i wykończonego z tym silnikiem i skrzynią biegów auta w tej klasie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika D-4D 150 150KM 110kW
[l/100km]