Auto jednak dla kobiety lub dziadka więc prawie się łapie. Bardzo ładny przód, z boku bez rewelacji i tył jak w chińskich autach zwłaszcza brudny wygląda tragicznie w porównaniu do nowego Jeepa Cheroke wygląda jak auto i innej dekady. Auto nie ma mocy na autostradzie nie przyspiesza i jest bardzo głośne. Małe Suv nie zapewni komfortu aut klasy D,E lub prawdziwych dużych terenówek. jeżeli mały suw to tylko honda.
Wrażenia
2,0
Silnik
Brak mocy na autostradzie powyżej 130 km nie przyspiesza i jest bardzo głośne. Ze świateł to sprinter to to nie jest
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna jak w toyocie
2,0
Układ jezdny
Złe tłumi nierówności na drogach, auto długie i dość wąskie więc trochę podsterowne i wrażliwe na silne boczne podmuchy wiatru
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność bez zarzutów, kamera i lusterka ok. Kilka razy bardziej zmokłem bo czekałem aż w końcu domknie się klapa bagaznika
2,0
Ergonomia
Brzydki kokpit w którym występują materiły bardzo dobre w połączeniu ze słabej jakości plaskikami. Nie wygodne zagłówki, za małe schowki w drzwiach, po trasie Warszawa Kraków bolą plecy. Brak podziału na trzy niezależne części. Fotele obszyte słabą jak za tą cenę tapicerką. Brak otworu na narty oraz w podsufitce schowka na okulary
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutów
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto ma grube drzwi przez co z przodu nie jest tak szerokie jak by się to mogło wydawać, tył i bagażnik ok
2,0
Wyciszenie
Auto głośne na autostradzie pow. 130 km/h nie da się normalnie rozmawiać
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość duże spalanie
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaria klapy bagażnika, zgubiona zaślepka USB
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika Valvematic 150 152KM 112kW
[l/100km]