Zawieszenie
: Auto bardzo dobrze się prowadzi. Jest obszerne.
5,0
Całokształt
Co do zasady auto oceniam jako bardzo dobre. Jest to samochód dla osób, które szukają auta wszechstronnego. Rozmieszczenie przycisków oraz jakość materiałów wykończeniowych nie jest może idealne, jednakże reszta jest na wysokim poziomie. Auto w moim wyposażeniu ma ciekawe nowinki techniczne, które uprzyjemniają jego używanie, np. system inteligentny kluczyk, elektrycznie otwierany bagażnik czy czujnik zmierzchu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Mam silnik benzynowy. Wybrałem go przede wszystkim ze względu na małą awaryjność. Autem można bez problemu wyprzedzać pod warunkiem, że trzymamy auto na wysokich obrotach (powyżej 3 tyś.).
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra. Dosyć krótkie przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Jest idealny. Z jednej strony jest komfortowy, natomiast z drugiej bardzo dobrze wchodzi w zakręty. Układ kierowniczy precyzyjny.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność.
4,0
Ergonomia
Układ, umiejscowienie przycisków uważam, że mogłoby być bardziej przemyślane.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód jest obszerny. Dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Obszerny bagażnik.
5,0
Wyciszenie
130 km/h jest bardzo dobrze. Potem zaczyna być głośniej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania są optymalne jak na dwulitrowego benzynowego suva.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena adekwatna do jakości.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika Valvematic 150 152KM 112kW
[l/100km]