witam, mam ravke od miesiaca i tak, z minusów. kiedy posypie sniegiem czujmiki szaleja piszcza alarmy jakies zeby skontaktowac sie z toyota, a to tylko snieg.... nie dziala wtedy radar i nawet dlugie swiatla nie da sie wtedy wlaczyc. kiedy jest malo plynu do spryskiwaczy tez pipka caly czas, ciagle trzeba kancelowac. funkcja czytania znakow nie bardzo dziala. nie ma tempomatu kiedy jest korek zeby sam podjechal, ponizej 40 sie wylacza. brak regulowanych zagłówków i czesci piersiowej fotela, pedaly sa wysoko przesuniete w strone kierowcy nie da sie ich ustawic nizej, generalnie nawigacja i polaczenie z telefonem to lata 90. lokiec po lewj boli, twarde drzwi. nie mozna tez ustawic poziomu wpokagania kiery, moj fiat funto 2000rok mial taka opcje. kiedy jedziemy z radarem to czesto dodaje gazu na zakrecie, system utrzymania toru jazdy kiedy sie wlaczy, to jedzie jak pijany od lewa do prawa. alarm sam nie rygluje drzwi po czasie jesli sie zapomni. kiedy ustawimy stala predkosc na autosradzie i jedziemy chwile za tirem to kiedy wyprzedzamy tempomat dodaje do konca gazu, nie mozna zmienic zeby przyspieszal delikatnie nawet w opcji eko. wlew do spryskiwaczy jest na takiem jednym platikowym ramieniu ciekawe kiedy peknie. baczek powinien byc troszke wiekszy. nie ma stopniowanego podgrzewania foteli, jaja sie gotuja : ) trudno wyczuc szerokosc auta. na zakretach fotele nie trzymaja ie mowie o sportowej jezdzie, do hamowania trzeba sie przyzwyczajic, kiedy zatrzymujemy auto od 10km na h jaby hamulec przestawal dzialac i jest uczucie przyspieszania. aplikacja moja toyota z play sklep, tez nic tam nie ma ciekawego, trudno nawet przeniesc wybierana trase do navi w aucie. kiedy wsadzimy zapas, normalny to podloga krzywa. kiedy chcemy wlaczyc tempomat to trzeba sie nmachac dzwignia, nie wlacza sie tak jak w mercu. nie ma podswietlanych przyciskow do szyb. zawieszenie twarde czuć kazda dziurę. wycieraczka po stronie kierowcy powinna byc dluzsza. z plusow to w miare fajen granie, komfort na autostradzie, automat jest ok, silnik nie wyje jakos duzo, jak sie wkreci juz na wysokie obroty to naprawde jest fajny dziek zwlaszcza na autostradzie przy 180km. swiatla sa fajne, spryskiwacze lamp, kamerka tylnia jest ok, ale szybko sie brudzi, jakos wykonania jest ok, duzo miejsca, fajny wyglad duze fele, spalanie miasto 7 trasa 130km 9 litrow jest calkiem wpozo. nie wiem czemu wszyscy pisza ze klapa sie dlugo otwiera, dla mnie calkiem ok, wszyscy sie gapia :) nawiew jest cool szyba przednia po paru minutach odlodzona. czytelne zegary. ogolnie calkiem wpozo auto
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
witam, mam ravke od miesiaca i tak, z minusów. kiedy posypie sniegiem czujmiki szaleja piszcza alarmy jakies zeby skontaktowac sie z toyota, a to tylko snieg.... nie dziala wtedy radar i nawet dlugie swiatla nie da sie wtedy wlaczyc. kiedy jest malo plynu do spryskiwaczy tez pipka caly czas, ciagle trzeba kancelowac. funkcja czytania znakow nie bardzo dziala. nie ma tempomatu kiedy jest korek zeby sam podjechal, ponizej 40 sie wylacza. brak regulowanych zagłówków i czesci piersiowej fotela, pedaly sa wysoko przesuniete w strone kierowcy nie da sie ich ustawic nizej, generalnie nawigacja i polaczenie z telefonem to lata 90. lokiec po lewj boli, twarde drzwi. nie mozna tez ustawic poziomu wpokagania kiery, moj fiat funto 2000rok mial taka opcje. kiedy jedziemy z radarem to czesto dodaje gazu na zakrecie, system utrzymania toru jazdy kiedy sie wlaczy, to jedzie jak pijany od lewa do prawa. alarm sam nie rygluje drzwi po czasie jesli sie zapomni. kiedy ustawimy stala predkosc na autosradzie i jedziemy chwile za tirem to kiedy wyprzedzamy tempomat dodaje do konca gazu, nie mozna zmienic zeby przyspieszal delikatnie nawet w opcji eko. wlew do spryskiwaczy jest na takiem jednym platikowym ramieniu ciekawe kiedy peknie. baczek powinien byc troszke wiekszy. nie ma stopniowanego podgrzewania foteli, jaja sie gotuja : ) trudno wyczuc szerokosc auta. na zakretach fotele nie trzymaja ie mowie o sportowej jezdzie, do hamowania trzeba sie przyzwyczajic, kiedy zatrzymujemy auto od 10km na h jaby hamulec przestawal dzialac i jest uczucie przyspieszania. aplikacja moja toyota z play sklep, tez nic tam nie ma ciekawego, trudno nawet przeniesc wybierana trase do navi w aucie. kiedy wsadzimy zapas, normalny to podloga krzywa. kiedy chcemy wlaczyc tempomat to trzeba sie nmachac dzwignia, nie wlacza sie tak jak w mercu. nie ma podswietlanych przyciskow do szyb. zawieszenie twarde czuć kazda dziurę. wycieraczka po stronie kierowcy powinna byc dluzsza. z plusow to w miare fajen granie, komfort na autostradzie, automat jest ok, silnik nie wyje jakos duzo, jak sie wkreci juz na wysokie obroty to naprawde jest fajny dziek zwlaszcza na autostradzie przy 180km. swiatla sa fajne, spryskiwacze lamp, kamerka tylnia jest ok, ale szybko sie brudzi, jakos wykonania jest ok, duzo miejsca, fajny wyglad duze fele, spalanie miasto 7 trasa 130km 9 litrow jest calkiem wpozo. nie wiem czemu wszyscy pisza ze klapa sie dlugo otwiera, dla mnie calkiem ok, wszyscy sie gapia :) nawiew jest cool szyba przednia po paru minutach odlodzona. czytelne zegary. ogolnie calkiem wpozo auto
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid 197KM 145kW
[l/100km]