Dzisiaj odebrałem to auto, są to moje wrazenia po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów. Auto kupiłem bo zależało mi na 4x4 z automatem. Ravka była najlepszą ofertą cenową. Chociać tiguan również był dobry.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cichy, 197 daje radę ale ich nie czuć.
4,0
Skrzynia biegów
CVT. Trzeba się pryzwyczaic, żze samochód płynnie przyśpiesza.
3,0
Układ jezdny
Układ hybrydowy wydaje jakies tam dźwięki i troche to może irytowac na poczatku. Podobne dźwięki można usłyszec jadąc tramwajem.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka bardzo duże, kamera cofania jest w porządku, reszta wyjdzie podczas użytkowania.
4,0
Ergonomia
Szybko znalazłem pozycję za kierownicą. Bardzo fajny tegulowany podłokietnik. Niestety samochód ma tylko 1 port USB i nie ma CD. Słabą rzecza są niepodświetlane przyciski sterowania lusterkami i szybami. Troche do biedne w aucie za 160 tyś zł.
Bateria hybrydowa minimalnie zmniejsza pojemność bagażnika.
Kilka rzeczy jest lepiej rozwiązanych w tiguanie niż w rav.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje nie wiem czy chodzi bo nie było jeszcze lata.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To ależy od punktu odniesienia. Generalnie auto jest spore w swojej klasie jedno z większych.
5,0
Wyciszenie
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Jesno z najlepiej wyciszonych samochodów jakimi jeździłem.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto nowe trudo cokolwiek powiedzieć.
4,0
Stosunek jakość/cena
Przed zakupem zastanawiałem się jeszcze nad Tiguanem i X1. Toyota ma najmocniejszy silnik + napęd 4x4.
BMW X1 to automat ośka lub tiguan 150KM z 4x4...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto nowe więc brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto nowe więc brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 Hybrid 197KM 145kW
[l/100km]